![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min computer lige genstartes, og jeg gik ind i bios og fandt ud af min CPU kørte på 125 grader F, hvilket er omkring 52 celcius I dont have for meget støv i der, og jeg dont tror Artic silver ville gøre en dramastic ændre, hvad der ellers kunne være causeing det? BTW jeg har Artic afkøling fryseanlaeg Pro 7
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 52c .... mine over-clocked 2600 + når 60 når ved fuld belastning (Photoshop er det værste), og har ingen problemer godt undtagen halter virkelig langsom, men 57c alt er ok
| |||
| |||
| Intel P4 3 GHz, og det genoptages alle af sig selv, så det må være noget overophedning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 52 celsius, er ikke dårligt for en P4.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| derefter WY gjorde det igen |
|
| |||
| |||
| Kunne være en række årsager. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunne være andre komponenter overophedning eller Windows installeret opdateringer og du ikke se pop ups
| |||
| |||
| måske er det genstartes fordi musen batterier er kritiske! lol gode tider ....... Sørg for, at den køligere er indstillet korrekt på plads, havde jeg et system, en gang hvor jeg ikke indstille køligere korrekt, og det holdes Gentilkobling over det hele, og de temps var under 30c, men det var stadig ustabil, fordi den køligere var opveje lidt .. Bare give den en check. Sørg også for, CPU fan stik er korrekt placeret i overskriften. På nogle hsf du kan bruge en molex forbindelsen til magten det, og så de giver en pin til at sætte ind i CPU fan slot at give rpm oplysninger. Fordi den kun har en pin kan det løs, og derfor ikke læses, din pc vil tænke en ventilator ikke er til stede og nedlukning. CHEESENSTEIN ALTID gjorde det samme ting! men han aldrig kom over 30 celcius ...... Har du ikke sige, at du er nødvendige for at få en ny strømforsyning eller var, at bare fordi du ønskede en? også ..... sat i denne sidste fan på toppen! Du har aldrig kom til at gøre det. Hvis det er i stedet har jeg tænkt, det vil afkøles den ned for. c ya l8r "Kevin Lammet" ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| ingen txt snak! ill bare forsøge at rense den ud og sætte fans i toppen jeg har brug for noget til at bore en 12cm hul og jeg nødt til at vente på min far for at få somethin |