![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mijn computer gewoon opnieuw en ik gingen naar de bios en vond mijn cpu werd uitgevoerd op 125 graden F is ongeveer 52 celcius i dont hebben te veel stof in daar en i dont think ARTIC zilver zou een dramastic veranderen wat anders zou kunnen worden causeing het? btw ik heb ARTIC koeling vriesschepen Pro 7
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 52c .... mijn over-kloksnelheid 2600 + bereikt 60 als bij volle belasting (Photoshop is het ergste) en heeft geen problemen goed behalve lag echt langzaam maar 57c is alles ok
| |||
| |||
| Intel P4 3Ghz en opnieuw alles zelf dus het moet iets oververhitting |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 52 graden Celsius is niet slecht voor een P4.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| dan wy deed het opnieuw |
|
| |||
| |||
| Kan een aantal redenen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunnen worden andere onderdelen van oververhitting of Windows-updates geïnstalleerd en u het niet de pop-ups
| |||
| |||
| Misschien is het opnieuw omdat uw muis batterijen zijn kritisch! lol goede tijden ....... Zorg ervoor dat de koeler goed is ingesteld in de plaats, ik had een keer een systeem waar ik niet correct instellen van de koeler en het herstarten van alle gehouden over de plaats en de tijd was, 30c, maar het was nog steeds instabiel, want de koeler is gecompenseerd iets .. Geef haar een cheque. Zorg er ook voor de CPU fan connector is geplaatst zijn in de kop. Op sommige HSF kunt u gebruik maken van een Molex aansluiting aan de macht is en dan ze een pin te zetten in de cpu fan rpm sleuf te verstrekken informatie. Omdat het slechts een pion kan worden los en dus niet worden gelezen, uw pc zal denken dat een ventilator niet aanwezig is en shutdown. CHEESENSTEIN ALTIJD deed hetzelfde! maar hij nooit boven de 30 celcius ...... Heb je niet zeggen dat je nodig om een nieuwe voeding of was dat alleen omdat je wilde een? ook ..... in dat laatste fan op de top! U nooit te doen. Als het in het ter plaatse ik denk, zal het naar beneden te koelen. c ya l8r "Kevin Het Lam" ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| geen txt praten! ziek gewoon proberen schoon te maken en om de fans in de top Ik moet iets te boor een gat 12cm en ik moet wachten voor mijn vader om iets |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gezocht: Super Monster SOAKER XL | thingie2 | CJ Gebruikt Marktplaats | 9 | 29 nov 2008 13:34 |
| Super koelen! | computeruler | Cases & Power Supplies | 31 | 7th Oct 2008 15:31 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 22 mrt 2008 13:21 |
| Super hete laptop | XAO | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 14 Jan 2008 08:32 |
| Hoog Cpu Temp! | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | 3 nov 2007 17:12 |
| Thread Tools | |
| |