![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min datamaskin akkurat startet, og jeg gikk inn i bios og funnet ut min CPU ble publisert på 125 grader F, som er omtrent 52 celcius jeg ikke har for mye støv der og jeg dont overveie Artic Silver ville lage en dramastic endre hva annet kunne causeing det? btw jeg har Artic nedkjøling fryser Pro 7
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 52c .... min over-clocked 2600 + når 60 når på full load (photoshop er det verste), og har ingen problemer vel bortsett lag virkelig sakte men 57c alt er ok
| |||
| |||
| Intel P4 3 GHz og det startet alle i seg selv så må det være noe overoppheting |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 52 grader er ikke dårlig for en P4.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| deretter WY gjorde det starter |
|
| |||
| |||
| Kan være en rekke årsaker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan være andre komponenter overoppheting eller Windows installert oppdateringene og du ikke se pop-ups
| |||
| |||
| Kanskje det startes fordi musen batterier er kritisk! lol gode tider ....... sørg kjøleanlegget er satt ordentlig på plass, jeg hadde et system en gang hvor jeg ikke sette kjøler riktig, og det holdt starte over alt, og temps var under 30c, men det var fortsatt ustabil, fordi kulere var offset litt .. Bare gi den en sjekk. Også sørge CPU vifte kontakten er plassert riktig i overskriften. På noen HSF kan du bruke en Molex tilkobling til strøm, og deretter gir de en pinne for å sette inn i CPU fan slot å gi rpm informasjon. Fordi det kun har en pin den kan løsne og dermed ikke leses, PCen vil overveie en fan ikke er til stede og avslutning. CHEESENSTEIN ALLTID DID det samme! men han aldri fikk over 30 celcius ...... Visste ikke du at du trengte å få en ny strømforsyning, eller var det bare fordi du ville ha en? også ..... satt i det siste vifte på toppen! Du aldri må gjøre det. Hvis det er i stedet har jeg tenkt, vil det avkjøle det ned også. c ya l8r "Kevin The Lamb" ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| no txt snakk! ill bare prøve og rense den ut og sette viftene i toppen Jeg trenger noe å bore en 12cm hull og jeg må vente til min far for å få noe |