vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Temp huolensa Q9550

Reply

Thread Tools
Old 10. Sep 2008, 08:55
Uusi Jäsen

Default Temp huolensa Q9550

Olen juuri valmiiksi uuden PC: hen, ja se on käynnissä suuri. Olen kuitenkin CPU on joutokäyntijakson on keskellä 50-vuotiaat ja käynnissä noin 63 astetta kuormitettuna. Olen käyttäen varastossa HSF on Intel Q9550, jonka olen Kokonaispistemäärä 15% 3.2gHz varastossa volttia. Kun otan OC pois sitä, temps pudota, mutta vain 1-3 astetta, joten muutos ei todellakaan ole suuri.

Minulla ei ole ongelmia sinänsä, haluan vain olla varma, että minulla ei ole, jossa itse varten vahinkoa pitkällä aikavälillä. Tämä on jossain Antec 900 ja minulla ei ole tuuletin on kyseessä puolelta, vaikka olen huomioon lisäämällä yksi. Loput fanit ovat keskipitkällä asetusta, enkä tarkkailla muutos temp kun kampilaitteet niitä suurnopeusaluksiin käynnistää tilassa. Minulla Best Buy lämpövaurio liitä oikealla hetkellä tuotemerkin nimi, jota en voi muistaa.

Olen reseated suoritin pari kertaa ja minulla on sama aika, mutta voisin antaa sille vielä yhden liiskata. Joten kysymykseni ovat seuraavat:

1) Pitääkö minun olla huolissani tästä temp?
2) Mitä voin tehdä halvalla, joka auttaa alentamaan sitä? Olen juuri viettänyt kasa rahaa tähän kohtaan ja en todellakaan voi kuluttaa paljon enemmän juuri nyt. $ 15 - $ 20 on kaikki, mitä voin perustella vaimo, seuraavan kuukauden tai niin tähän koneeseen.
3) Oikeus nyt, mobo ei ole tuuletin sen heatsink, mutta minulla on yksi Voisin lisätä. Tapauksessa lämpötila on noin 33-35, ja tiedän, minun näyttösovittimen runs kuuma, mikä cranking jopa tapauksessa temp. Jos minun laittaa tuuletin on jäähdytyslevy varten mobo voisi että apua?

Kiitos vastauksista ja apua.
Old 10. Sep 2008, 14:13
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by jcburchett View Post
Olen juuri valmiiksi uuden PC: hen, ja se on käynnissä suuri. Olen kuitenkin CPU on joutokäyntijakson on keskellä 50-vuotiaat ja käynnissä noin 63 astetta kuormitettuna. Olen käyttäen varastossa HSF on Intel Q9550, jonka olen Kokonaispistemäärä 15% 3.2gHz varastossa volttia. Kun otan OC pois sitä, temps pudota, mutta vain 1-3 astetta, joten muutos ei todellakaan ole suuri.

Minulla ei ole ongelmia sinänsä, haluan vain olla varma, että minulla ei ole, jossa itse varten vahinkoa pitkällä aikavälillä. Tämä on jossain Antec 900 ja minulla ei ole tuuletin on kyseessä puolelta, vaikka olen huomioon lisäämällä yksi. Loput fanit ovat keskipitkällä asetusta, enkä tarkkailla muutos temp kun kampilaitteet niitä suurnopeusaluksiin käynnistää tilassa. Minulla Best Buy lämpövaurio liitä oikealla hetkellä tuotemerkin nimi, jota en voi muistaa.

Olen reseated suoritin pari kertaa ja minulla on sama aika, mutta voisin antaa sille vielä yhden liiskata. Joten kysymykseni ovat seuraavat:

1) Pitääkö minun olla huolissani tästä temp?
2) Mitä voin tehdä halvalla, joka auttaa alentamaan sitä? Olen juuri viettänyt kasa rahaa tähän kohtaan ja en todellakaan voi kuluttaa paljon enemmän juuri nyt. $ 15 - $ 20 on kaikki, mitä voin perustella vaimo, seuraavan kuukauden tai niin tähän koneeseen.
3) Oikeus nyt, mobo ei ole tuuletin sen heatsink, mutta minulla on yksi Voisin lisätä. Tapauksessa lämpötila on noin 33-35, ja tiedän, minun näyttösovittimen runs kuuma, mikä cranking jopa tapauksessa temp. Jos minun laittaa tuuletin on jäähdytyslevy varten mobo voisi että apua?

Kiitos vastauksista ja apua.

Yeh, se ääni korkea. Vaikka se ei ole vaarallinen, se ei ole ihanteellinen.

Ensimmäinen asia on se, mitä lämpö liitä käytät? Jos se todella todella halpaa tavaraa tämä voisi olla ongelma. Yritä saada joitakin Arctic Silver.

Toiseksi, jos sinulla on siihen varaa, yritä saada Arctic Freezer 7 Pro. Tämä on hyvä jäähdytin on hyvin vaatimaton budjetti (alle $ 30)

Sen mukana tulee hyvä ennalta sovelletaan liitä niin ei tarvitse käyttää ylimääräisiä uusia juttuja.

Tämän pitäisi saada temps alas siististi.

Mitä ohjelmaa sinä käytät lukea temps? Haluat ehkä kokeilla Real Temp, joka pidetään yleensä mahdollisimman tarkkoja. Core Temp on yleensä 10 astetta ulos korkea.

Lopuksi, voit yrittää saada jännite alas. Auto on todennäköisesti antaa sille tavalla enemmän kuin se tarvitsee.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10. Sep 2008, 14:34
Rahoittajien ryhmän

Oletko varma siitä serverguy? Olen pyörittää Q9450 saman asian ja minun temps ovat aina tällä alueella. I tervetulleita info monet ihmiset useita sivustoja ja oli varma, että ne ovat normaaleja turvallinen temps että sarja pelimerkkejä, kuten korkea-temps ovat normaaleja kanssa 9800GX2 GFX kortteja. Olen myös melko varma siitä, että Intel spec sheets sanoa sama asia.

Juuri nyt ei ole mitään, mutta tämä selain, McAfee, ja normaaliin Vista crap käynnissä, minun temps ovat CPU1: 60, CPU2: 52, CPU3: 50, CPU4: 60 ja minun GFX lukemat ovat 63, 60, 61 ja 62. Vaikka nämä lukemat ovat minun Nvidia järjestelmän seurata ohjelmaa, olen löytänyt niitä hyvin yhteensopiva sen temps vuonna BIOS kun käytetään kaksinkertaista tarkistaa niitä säännöllisesti.
Old 10. Sep 2008, 14:50
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Bubba View Post
Oletko varma siitä serverguy? Olen pyörittää Q9450 saman asian ja minun temps ovat aina tällä alueella. I tervetulleita info monet ihmiset useita sivustoja ja oli varma, että ne ovat normaaleja turvallinen temps että sarja pelimerkkejä, kuten korkea-temps ovat normaaleja kanssa 9800GX2 GFX kortteja. Olen myös melko varma siitä, että Intel spec sheets sanoa sama asia.

Juuri nyt ei ole mitään, mutta tämä selain, McAfee, ja normaaliin Vista crap käynnissä, minun temps ovat CPU1: 60, CPU2: 52, CPU3: 50, CPU4: 60 ja minun GFX lukemat ovat 63, 60, 61 ja 62. Vaikka nämä lukemat ovat minun Nvidia järjestelmän seurata ohjelmaa, olen löytänyt niitä hyvin yhteensopiva sen temps vuonna BIOS kun käytetään kaksinkertaista tarkistaa niitä säännöllisesti.
No, en ole massiivisesti kokenut näiden sirujen (joka on - ei liian verinen kallista!) Mutta minusta ne ovat korkeat.

En koskaan haluaisi antaa CPU ohittaa 60 astetta täydellä kuormituksella. Olen varmasti ei haluaisi tyhjäkäyntitilassa näissä lämpötiloissa.

Intel ei takaa täyden 3 vuoden elinikä, jos ne ylittävät 70 ° C.

Jos olet joutokäyntijakson 60 ish, en haluaisi ajatella, mitä olet täydessä lastissa

Entä lataaminen Real Temp
http://www.techpowerup.com/realtemp/

Ja Intel Burn Test
http://downloads.guru3d.com/download...9d0f9f96c3bb65

Let it tehdä noin 10 kierrosta ja katso mitä temps päästä. Ole hyvä lopettaa, jos lähestymistapa 70!

Old 10. Sep 2008, 14:59
Rahoittajien ryhmän

On se, että Intel polttaa testata uuden ne vain tuli ulos? Luin sen, jos se on joko artikkeli lähetetty tänne tai siihen uutissivustossa jonnekin ............

Olen ollut mietin, miten hyvä se on, koska olen lukenut sen (vain pari päivää sitten kaikkein) ja olen iloinen nähdessäni teidät suosittelen sitä. Minusta mukavampaa käyttää sitä nyt lol.
Old 10. Sep 2008, 15:02
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Bubba View Post
On se, että Intel polttaa testata uuden ne vain tuli ulos? Luin sen, jos se on joko artikkeli lähetetty tänne tai siihen uutissivustossa jonnekin ............

Olen ollut mietin, miten hyvä se on, koska olen lukenut sen (vain pari päivää sitten kaikkein) ja olen iloinen nähdessäni teidät suosittelen sitä. Minusta mukavampaa käyttää sitä nyt lol.
Yeh, sitä käytetään yksinomaan nyt. On todella korostaa suorittimen, paljon enemmän kuin mitkään muut, ja se toimii paljon nopeammin.

10 sekuntia, se on yhtä suuri kuin 10 tuntia toisen stressitesti ilmeisesti ja uskon, että olen samaa mieltä. Nopeuttaa OCing paljon.

Tämä on post Tein siitä
http://www.computer-juice.com/forums...program-19010/

Old 10. Sep 2008, 15:05
Rahoittajien ryhmän

Joo juuri näin että lol ja oli noin muokata post vastaamaan. Liian myöhäistä nyt. I'll antaa sille pöllytä tänä iltana, ennen kuin menen nukkumaan. Minulla oli hieman OC minun prosessori saada se suorittaa oikein ja on hämmästelemättä vakauden siitä lähtien. Kun sanon hieman Tarkoitan hyvin vähän, ehkä yksi tai kaksi asetukset yli tehdas ........
Old 10. Sep 2008, 15:34
Rahoittajien ryhmän

Pyhä perä on kiinni. Jos olen käsittelyssä tämä oikeus on valtava ero siinä, mitä ajattelin olivat temps ja mitä temps todella ovat (mukaan ohjelman esititte serverdude).

Jos en tee tätä oikeutta sinulla olisi ammuttu ja tulokset:

Temp concerns on Q9550-capture.jpg

EDIT: Ok, en oikein lol. Klikkaa kuvaa ota palvelimeen ja kertoa minulle, jos olen oikein käsittelyssä, että aika on noin 20C LOWER kuin nVidia Järjestelmänvalvonta sanoi, että he ovat ..........
Old 10. Sep 2008, 16:19
Rahoittajien ryhmän

Core 2 Duos on suunnitellut, jossa 70 on absoluuttinen korkein sinun pitäisi olla kuorma (joka on vaara temp). Odotan kahta asiaa:

1. QUAD todennäköisesti tehty oikein kestää korkeamman lämpötilan takia .. No, it's a quad
2. A kuorman lämpötila 63 ei ole niin huono kaikista c2d, se on hieman korkea, mutta 65 on ympäri max I'd haluavat säilyttää sen ympärillä.

En halua olla liian huolissaan siitä. Jos olet Stil huolissaan heittää Xigmatec se ajaksi $ 20 ja lopettaa tältä päivältä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10. Sep 2008, 17:04
Rahoittajien ryhmän

No olen käynnissä, että ohjelma, 6 kulkee, anteeksi, unohdin kuinka monta niin ei ks. 10, ja minun max temps ovat 76, 75, 73 ja 77. Joten olen paistolevy minun siru? Lähetin sinulle (serverguy) pm ennen Aloitin mutta sai kärsimättömiksi ja vain jatkoi eteenpäin ja teki sen, i on poikaset takuu lol. En tiedä, kuinka moni kulkee on valmistunut, mutta sen jälkeen noin 20 minuuttia juoksin Temp asia esititte missä Saan minun "-arvoja." Ytimen lämpötila oli tuolloin 75, 70, 73 ja 77. Matkaa oli 20, 25, 22 ja 19.

Kävin stressistä taso 1, joka on enintään stressiä. En haista mitään polttavat vielä. Olen myös huomannut, että se vain regognized 6,87 GB: n oman 8 GB: n RAM-muistia. What's up with that? Niin, ja BTW, olen vanha tietokone kirjoittamalla tämän lol. Ainoa asia, muu kuin Intel ja perusvalinnoista tausta tavaraa Olen käynnissä "uuden" yksi on temp ohjelmalla toisiinsa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lisää Temp huolensa Q9550 The New Guy CPUs, Emolevyt & RAM 93 5 marraskuu 2009 13:47
Tarkasteltaessa I7 tai Q9550 - Stuck ja tarvitsee apua! rhysduk CPUs, Emolevyt & RAM 18 28 lokakuu 2009 05:18
RAM Underclocks - ASUS P5Q emolevy / Intel Q9550 prosessori / 2x2GB Corsair Krispo CPUs, Emolevyt & RAM 1 1st Apr 2009 13:08
Pentium 3 Temp Axegrinder CPUs, Emolevyt & RAM 5 8. Sep 2007 04:19
E6750 temp necromancier CPUs, Emolevyt & RAM 14 28th Aug 2007 15:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.