![]() |
|
| |||
| |||
| gutter jeg formået at få fat i denne termisk sammensatte DOW CORNING tc 1996 .... lige for tiden vil det være nyttigt at forringe temperatue?? / forårsage lige nu jeg blot vedhæftes den køleprofil uden at anvende enhver termisk sammensatte .. en ting mere min bestand Intel heatsink indeholder en tre lodrette grå linjer, der kommer i kontakt med CPU ... hvordan skal jeg så fjerne dem ???????? |
|
| |||
| |||
| AGH! Du bør virkelig brug sammensatte ... hvis den er fra 1996, det kan være slukket en smule, så prøv og få noget nyere, jeg tror holdbarhedsperiode er normalt 2 år, ikke 13 ![]() De grå linjer før anvendes sammensatte, hvilket betyder, at du ikke behøver noget mere om. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU Thermal Compound Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 8 februar 2009 22:27 |
| Thermal Paste - hvor vigtigt er det? | Davida50000 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 6. feb 2009 15:05 |
| Anvende termisk sammensatte | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2008 10:21 |
| Termisk pasta hjælp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 17 | 20. apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | stald | CPU, bundkort og RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |