![]() |
|
| |||
| |||
| guys i weten te krijgen van deze thermische samengestelde Dow Corning tc 1996 .... net voor het moment zal het nuttig zijn in het verlagen van de temperatue? / oorzaak nu i just gaat het koellichaam zonder toepassing van een thermische samengestelde .. een ding mijn stock Intel Heatsink bevat drie verticale grijze lijnen die in contact komt met de cpu ... hoe moet ik deze verwijderen ???????? |
|
| |||
| |||
| Agh! Je moet echt goed gebruik samengestelde ... als dat van 1996, kan het een beetje uit, en probeer iets nieuwere, ik denk dat houdbaarheidstermijn is meestal 2 jaar, niet 13 ![]() Die grijze lijnen zijn vooraf samengestelde toegepast, wat betekent dat u hoeft niet meer op. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CPU Thermal Compound Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 8 feb 2009 22:27 |
| Thermal Paste - Hoe Essentiële Is It? | Davida50000 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 6 februari 2009 15:05 |
| Toepassing Thermal Compound | Mooseknuckle | Algemeen Hardware Chat | 3 | 20 aug 2008 10:21 |
| Thermische pasta helpen? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 20 apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | schuur | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 27 Jan 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |