![]() |
|
| |||
| |||
| killar jag lyckats få tag på denna termiska sammansatta DOW CORNING tc 1996 .... bara för närvarande kommer det vara till hjälp för att sänka temperatue? / orsakar just nu i bara fäst kylare utan några termiska förening .. en sak till min lager Intel heatsink innehåller tre vertikala grå linjer som kommer i kontakt med CPU ... Hur ska jag kunna ta bort dem ???????? |
|
| |||
| |||
| AGH! Du borde verkligen använda förening ... om det är från 1996, kan det vara av lite, försöka få något nyare, jag tror hållbarhetstid är vanligen 2 år, inte 13 ![]() Dessa grå linjer före tillämpas förening, vilket betyder att du inte behöver något mer om. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CPU Thermal Compound Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 8 februari 2009 22:27 |
| Thermal Paste - hur viktigt är det? | Davida50000 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 6 februari 2009 15:05 |
| Tillämpa termisk förening | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2008 10:21 |
| Termisk pasta hjälp? | computeruler | Processorer, moderkort & RAM | 17 | 20 april 2008 18:22 |
| Thermal Paste | byggnad | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 27 januari 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |