![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Et stykke tid siden min laptop fan var altid på fuld efter at være på i 10 minutter, jeg kiggede ned i ventilationskanaler, og det hele var fuld af støv, så jeg tog laptop bortset og unscrewed ventilator at få adgang, i at gøre dette, Jeg adskilt den køleprofil og CPU (ikke tænkning) og efter at jeg gjorde det, jeg fjernede støv, og huske om termisk pasta. Jeg troede, det wouldnt faktisk ligegyldigt, fordi jeg bruger den bærbare computer, meget sjældent, men netop som jeg har brugt den bærbare computer mere, blæseren er undertiden ved fuld hastighed, men kun når der er en høj CPU-belastning og CPU temp har toppet ved 75 digrees celcius. Tror du, det vil være ok, indtil jeg købe nogle termisk pasta inden for 2 uger? Tak. David. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google speedfan, som vil fortælle dig din temps, som vil fortælle dig mere, end vi kan. :)
| |||
| |||
| Er du der sikrer en god luftindsugning? selv at have en computer på en flad overflade gerne et skrivebord kan stadig være at ringe. |
|
| |||
| |||
| ermm, David Hvad er din CPU? core2, penitum M? sin urimeligt høje hvis en Core 2 (sin OK for en Pentium M: P). Men tbh få termisk pasta, min CPU sænkes omkring 5 - 7 C med termisk pasta. Nå laptop CPU er formoder at kunne køre op til 100C, vil du være fint, men jeg stadig råde dig til at få termisk pasta. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nr. termisk pasta = Sikker? | anthonyla65 | CPU, bundkort og RAM | 15 | 7 november 2008 17:19 |
| Termisk pasta hjælp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 17 | 20. apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | stald | CPU, bundkort og RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Essential Gratis Programmer V2.0:) ved slipend | slipend | General Software Chat | 4 | 6. aug 2007 04:03 |
| Essential gratis software | SocialWarfare | General Software Chat | 14 | 1 august 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |