![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille. Jokin aika sitten kannettavan tietokoneen tuuletin oli aina täynnä, kun se on päällä 10 minuuttia, i tutkinut ilmanvaihtoputket, ja koko asia oli täynnä pölyä, joten otin kannettavan tietokoneen erilleen ja unscrewed puhaltimen päästä, tekemään tämän, i erottanut jäähdytyslevy ja CPU (ei ajattelua) ja sen jälkeen tein tämän i poistettu pöly, ja muistavat lämpövaurio tahnaksi. Ajattelin, että wouldnt todellakaan väliä, koska voin käyttää kannettavaa tietokonetta hyvin harvoin, mutta viime aikoina olen käyttänyt kannettava enemmän, puhallin on joskus täyttä vauhtia, mutta vain silloin, kun on olemassa suuri CPU kuormaa ja suorittimen lämpötila on korkeimmillaan 75 digrees celcius. Luuletko, että tämä on ok, kunnes i hankkia lämpövaurio liitä 2 viikkoa? Kiitos. David. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google speedfan, että kertoo sinulle temps, joka kertoo sinulle enemmän kuin voimme. :)
| |||
| |||
| Oletko mahdollistaa hyvän ilmavirrasta? jopa ottaa kannettavan tasaiselle pinnalle kuten desk voi vielä olla vähän. |
|
| |||
| |||
| ermm, david whats suorittimen? core2, penitum M? sen kohtuuttoman korkea, jos sen Core 2 (sen OK: Pentium M: P). Mutta tbh saada lämpö liitä, minun CPU laskea noin 5 - 7 C lämpö tahnaksi. No kannettavan tietokoneen suorittimen ovat olettaa voi suorittaa enintään 100c, sinun on hieno, mutta olen edelleen neuvoo sinut lämpövaurio tahnaksi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| N: o lämpö liitä = turvallinen? | anthonyla65 | CPUs, Emolevyt & RAM | 15 | 7. marraskuu 2008 17:19 |
| Thermal liitä apua? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 20th Apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | shed | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 27th Jan 2008 04:15 |
| Tärkeät Ilmainen Ohjelmat V2.0:) on slipend | slipend | General Software Chat | 4 | 6. Aug 2007 04:03 |
| Tärkeät vapaiden ohjelmistojen | SocialWarfare | General Software Chat | 14 | 1. elo 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |