![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey iedereen.
Een tijdje geleden mijn laptop fan was altijd op volle na te zijn voor 10 minuten, ik keek in de gaten, en het hele ding was vol van stof, dus nam ik de laptop naast losgeschroefd en de ventilator om toegang, in dit te doen, Ik los het koellichaam en CPU (niet denken) en nadat ik deze heb ik verwijderd van de stof, en onthouden over thermische pasta. Ik dacht dat wouldnt echt belangrijk, want ik gebruik de laptop zeer zelden, maar onlangs heb ik kennis gemaakt met de laptop meer, de ventilator wordt soms op volle snelheid, maar alleen wanneer er sprake is van een hoge CPU-belasting en de CPU temp heeft een piek bij 75 digrees celcius. Denkt u dat dit zal worden ok totdat ik kopen thermische plak binnen 2 weken? Bedankt. David. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Google speedfan, dat zal u vertellen je temps, die vertelt je meer dan we kunnen. :)
|
|||
|
|||
|
Bent u waardoor goede luchtstroom? zelfs met een laptop op een vlakke ondergrond, zoals een bureau kan nog steeds te weinig.
|
|
|
|||
|
|||
|
ermm, David whats je cpu? Core2, penitum M? zijn onredelijk hoog zijn als een Core 2 (de OK voor een Pentium M: P). Maar TBH krijgen thermische pasta, mijn CPU verlaagd ongeveer 5 tot 7 C met thermische pasta. Nou laptop CPU zijn veronderstel om te kunnen draaien tot 100C, wordt u goed, maar ik toch adviseren u om thermische pasta.
|