mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Termisk Lim - Hvordan Essential er det?

Reply

Thread Tools
Old 6te Feb 2009, 04:02
Medlem Group

Hei alle.

En stund siden min laptop vifte var alltid på full etter å ha vært på 10 minutter, og sett på Vents, og hele greia var full av støv, så jeg tok den bærbare hverandre og unscrewed ventilatoren å få tilgang til, å gjøre dette, Jeg skilles det kjølefinne og CPU (ikke tenkning) og etter at jeg gjorde dette i fjernet støv og huske om termiske lim.

Jeg trodde det wouldnt rolle fordi jeg bruker den bærbare svært sjelden, men nylig jeg har brukt den bærbare mer, ventilatoren er noen ganger i full fart, men bare når det er høy CPU Beregnigner og CPU temp har en topp på 75 digrees celcius.

Tror du dette vil være i orden før jeg kjøpe noen termisk lim innen 2 uker?

Takk.

David.
Old 6te Feb 2009, 04:05
Administrator Group

Google speedfan, som forteller deg at temps, som vil fortelle deg mer enn vi kan. :)

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6te Feb 2009, 07:42
Donor Group

Er du gir god luft? selv å ha en bærbar PC på et flatt underlag som et skrivebord kan fortsatt til lite.
Old 6te Feb 2009, 15:05
Medlem Group

ermm, David hva CPU? core2, penitum M? sin urimelig høyt hvis en Core 2 (det OK for en Pentium M: P). Men tbh få termisk lim, min CPU senket ca 5 - 7 C med termisk lim. Vel bærbar CPU er anta å kunne kjøre opptil 100C, vil du bli fine, men jeg råder deg til å få termisk pasta.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.