![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle. En stund siden min laptop vifte var alltid på full etter å ha vært på 10 minutter, og sett på Vents, og hele greia var full av støv, så jeg tok den bærbare hverandre og unscrewed ventilatoren å få tilgang til, å gjøre dette, Jeg skilles det kjølefinne og CPU (ikke tenkning) og etter at jeg gjorde dette i fjernet støv og huske om termiske lim. Jeg trodde det wouldnt rolle fordi jeg bruker den bærbare svært sjelden, men nylig jeg har brukt den bærbare mer, ventilatoren er noen ganger i full fart, men bare når det er høy CPU Beregnigner og CPU temp har en topp på 75 digrees celcius. Tror du dette vil være i orden før jeg kjøpe noen termisk lim innen 2 uker? Takk. David. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google speedfan, som forteller deg at temps, som vil fortelle deg mer enn vi kan. :)
| |||
| |||
| Er du gir god luft? selv å ha en bærbar PC på et flatt underlag som et skrivebord kan fortsatt til lite. |
|
| |||
| |||
| ermm, David hva CPU? core2, penitum M? sin urimelig høyt hvis en Core 2 (det OK for en Pentium M: P). Men tbh få termisk lim, min CPU senket ca 5 - 7 C med termisk lim. Vel bærbar CPU er anta å kunne kjøre opptil 100C, vil du bli fine, men jeg råder deg til å få termisk pasta. |