![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min pc virkede fint på vens hus, bragte det hjem og oprette. Nu er det ikke i orden. Tager en evighed at starte op, fryser derefter langsomt inches langs på XP loading bar, så efter 3-6 minutter belastning mit skrivebord. Hvis jeg klikker på noget, tager 15-30 + sekunder til at reagere. Ved med sikkerhed ikke HDD, PSU, RAM, Periphials, fordi jeg har tjekket alle ved hjælp af andre computere. Jeg kan ikke se CPU eller Mobo fordi alle jeg kender bruger AMD chipsæt. Min Specs: Intel E4600 2.2GHz EVGA 650i Ultra (Mobo) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du henter noget på din computer på venner huset? enten fra nettet eller fra en anden computer? fordi hvis alt går meget langsomt, kan det være malware, især hvis det sker pludseligt. Men det er ikke deffinatly malware, kan du prøve at kigge gennem disse to emner, i denne rækkefølge, og følge instruktionerne, det vil forhåbentlig sortere det ud.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Absolut dumt spørgsmål: Hvilken temperatur var det den dag, du bragte det hjem?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad ville der skulle relatere til noget? hvis det var overophedning det ville være at genstarte ikke går super langsomt, men dette betyder at lyde som en dårlig maleware problum til mig
| |||
| |||
| Ja, hvorfor jeg rettet til dem, stickys ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske prøve en omformatere. Eller en reparation installere.
|
| |||
| |||
| eller få onde til at hjælpe dig selv, hvis dets maleware det ikke lyde som en dårlig problum |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil også hoppe på den virus / malware / spyware problem.
| |||
| |||
| bare sende en helt ny tråd om dette i de pågældende virus afsnit og de onde vil fortælle dig hvad du skal gøre i think theres en klæbrig der, der siger, hvad man skal gøre, at følge og efter alle de logger på en ny tråd og vente på det onde til at hjælpe dig |