![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma PC työskennellyt sakko ystävän talo, joka on nostettu sen kotiin ja perustaa. Nyt se ei toimi. Tulee aina käynnisty; jäätyy sitten hitaasti tuumaa pitkin on XP lastaus bar, jälkeen 3-6 minuuttia kuorma työpöydälle. Jos napsautan mitään kestää 15-30 + sekuntia aikaa vastata. Tiedän varmasti, ei HDD, PSU, RAM, Periphials, koska olen tarkistanut kaikki käyttävät muita tietokoneita. En pysty tarkistamaan CPU tai MoBo koska Jokaisella Tiedän käyttää AMD piirisarja. Omat tiedot: Intel e4600 2.2ghz EVGA 650i Ultra (MoBo) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinä ladata mitään kiinni tietokoneen ystäviä talossa? joko verkkoon tai toiseen tietokoneeseen? koska jos kaikki sujuu hyvin hitaasti, se voisi olla haittaohjelmia, varsinkin jos se tapahtuu äkillisesti. Se ei kuitenkaan deffinatly haittaohjelmia, kokeile läpi näitä kahta aihetta, tässä järjestyksessä, ja seuraamalla annettuja ohjeita, toivottavasti se lajitella sen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aivan tyhmä kysymys: Mikä lämpötila oli se päivä toit sen kotiin?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä sillä olisi liity mitään? jos se on ylikuumenemisen olisi Uudelleenkäynnistäminen aio super hidas, mutta tämä ei kuulosta huono maleware problum minulle
| |||
| |||
| Yea, ja siksi ohjata niitä stickys ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä kokeile uudelleen. Tai korjaus asentaa.
|
| |||
| |||
| tai hanki paha auttaa sinua vaikka sen maleware se ei kuulosta huono problum |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko ![]() 1. keikka on 7. kesäkuuta 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen myös aikoo hypätä virus / haittaohjelma / vakoiluohjelmista ongelma.
| |||
| |||
| vain lähettää upouusi säikeen tästä virukset osa ja pahan kertoo sinulle mitä tehdä mielestäni Theres tarralapun siinä, että sanoo, mitä tehdä, seuraa, että ja sen jälkeen kaikki lokit uuden säikeen ja odota paha auttaa sinua |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Väärä RAM! Mobo Dead? | triathleterob | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2 syyskuu 2009 10:38 |
| Ohje tietokoneeni kuolee pois. | pyörä | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 4th Joulukuu 2008 16:09 |
| CPU / Mobo / Kovalevy Mahdollisesti Dead? Need Help Please | pa12adox | Rautatavaran Chat | 16 | 6. marraskuu 2008 15:11 |
| Dying-levyä, Mobo jne. | Polkigtry | Rautatavaran Chat | 3 | 18th Jan 2008 12:42 |
| Onko CPU tai MOBO kuollut? | hoangzah | Rautatavaran Chat | 5 | 3. Lokakuu 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |