![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn pc werkte geldboete op vriend het huis, bracht hij thuis en opgezet. Nu is het niet werkt. Duurt het een eeuwigheid om op te starten; bevriest vervolgens langzaam inch langs op XP laden bar, vervolgens na 3.6 minuut last van mijn bureaublad. Als ik klik op alles duurt 15-30 + seconde om te reageren. Zeker weet niet HDD, PSU, RAM, Periphials, want ik heb gecontroleerd met behulp van alle andere computers. Ik kan niet controleren CPU of mobo omdat Iedereen die ik ken gebruikt AMD chipset. Mijn Specs: Intel e4600 2.2ghz EVGA 650i Ultra (mobo) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je iets download op uw computer op de vrienden huis? hetzij uit het net, of vanaf een andere computer? want als alles gaat zeer traag, het kan malware, vooral als het gebeurt opeens. Het is echter niet deffinatly malware, probeert u door deze twee thema's, in deze volgorde en volgens de instructies, hopelijk zal dat sort it out.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Absoluut domme vraag: Welke temperatuur was het de dag bracht het huis?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat zou die moeten betrekking hebben op iets? indien zij is oververhitting zou het herstarten niet super traag, maar dit klinkt als een slechte maleware problum mij
| |||
| |||
| Ja, dat is de reden waarom ik naar die stickys ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien probeer een herformatteren. Of een reparatie installeren.
|
| |||
| |||
| of krijgen kwaad om je te helpen maar indien haar maleware het klinkt als een slechte problum |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant ![]() 1e optreden is het de 7 juni 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben ook gaan springen op de virus / malware / spyware probleem.
| |||
| |||
| alleen na een nieuwe discussie over deze virussen in de sectie en het kwaad zal u vertellen wat te doen i think theres een kleverige zegt dat er wat te doen volgen en na alle logboeken in een nieuwe draad en wacht tot het kwaad om je te helpen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verkeerde RAM! Mobo Dead? | triathleterob | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 2 september 2009 10:38 |
| Help mijn pc sterven af. | castor | Virus, spyware & Security | 6 | 4 Dec 2008 16:09 |
| CPU / mobo / Hard Drive Eventueel Dead? Need Help Please | pa12adox | Algemeen Hardware Chat | 16 | 6 nov 2008 15:11 |
| Dying vaste schijven, mobo, Etc | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 3 | 18 Jan 2008 12:42 |
| Is mijn CPU of mobo dood? | hoangzah | Algemeen Hardware Chat | 5 | 3rd Oct 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |