![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Min dator fungerade bra i väns hus, tog den hem och ställa in. Nu är det inte fungerar. Tar alltid att starta upp, fryser sedan långsamt inches med på XP lastning bar, sedan efter 3-6 minuter ladda mitt skrivbord. Om jag klickar på något tar 15-30 + sekunder för att svara.
Vet säkert inte HDD, PSU, RAM, Periphials, eftersom jag har kontrollerat alla använder andra datorer. Jag kan inte kontrollera CPU eller MoBo eftersom alla jag känner använder AMD chipset. Min info: Intel e4600 2.2ghz EVGA 650i Ultra (MoBo) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Visste du ladda ner något till din dator på vänner hus? antingen från nätet eller från en annan dator? För om allt går mycket långsamt, det kan vara sabotageprogram, särskilt om det sker plötsligt. Det är dock inte deffinatly malware, försök att titta igenom dessa två ämnen, i den ordningen och följa instruktionerna, förhoppningsvis för att sortera ut det.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Absolut dum fråga: Vilken temperatur var det den dagen du fick hem?
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
vad skulle det ha att relatera till något? om det var överhettning det skulle vara omstart inte super långsamt men detta låter som en dålig maleware problum till mig
|
|||
|
|||
|
Yea, varför jag går till de stickys ...
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kanske prova en formatera. Eller en reparation installera.
|
|
|||
|
|||
|
eller får ont för att hjälpa dig även om dess maleware det låter som ett dåligt problum
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag kommer även att hoppa på virus / malware / spyware problem.
|
|||
|
|||
|
bara skicka en helt ny tråd om detta i virus avsnitt och ont kommer att tala om vad du ska göra jag tror Theres en klibbig där det står vad de ska göra efter det och efter alla loggar in en ny tråd och vänta på ont för att hjälpa dig
|