mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Timing Issues

Reply

Thread Tools
Old 15 December 2008, 15:51
Medlem Gruppen

Default Timing Issues

For nylig, da jeg har spillet online FPS, min computer er blevet styrter ned et parti. Tidligere var jeg at tage et kig på min BIOS og bemærket, at min hukommelse timingen var konfigureret til at 5-7-7-20. Min hukommelse er normeret til 5-5-5-15. Skal jeg ændre min BIOS-indstillinger til at matche min hukommelse timing?
Old 15 December 2008, 15:53
Administrator Gruppen

Default Timing Issues

Hvis du ikke er overclocking Jeg vil sæt den til auto.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15 December 2008, 23:02
Medlem Gruppen

Default Timing Issues

Så leger rundt med timingen er for overclocking?
Old 15 December 2008, 23:21
Donor-Gruppen

Default Timing Issues

Indstilling af tider til hvad RAM fabrikanten har på æsken, så længe spændingen er den samme, bør bøden. Det vil ikke gøre meget af en forskel enten måde tbqh.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 16 December 2008, 10:38
Medlem Gruppen

Default Timing Issues

Lyder godt:)

Hvad mit nuværende problem er, (jeg har haft dette problem for nogen tid - jeg lavede en anden stilling i dette sted en måned siden på computerJuice) er, at min computer går ned, når jeg spiller spil. Min hukommelse (OCZRPR10664GK OCZ Reaper 1066 DDR2 2X2Gb) er formoder at køre på 2,15 volt med 5-5-5-15 timing. Min BIOS standard blev fastsat til 1,80 volt på 5-7-7-20. Jeg har ændret det til min hukommelse, men min computer begyndt at fryse i løbet af et par minutter inde i Left4Dead. Jeg begyndte deceasing spændingen ved forhøjelser af -0,02 volt. I øjeblikket er jeg mig på 1,96 volt, og jeg kan nu sidste for ~ 30 minutter i Left4Dead.

Hvad jeg har bemærket, er, at når min spænding er indstillet til over 2,00, min hele systemet vil crash (dvs. min computer ville fryse, og jeg ville have til at udføre en kraft genstarte ved at holde afbryderknappen på mit tilfælde). Da min spænding er under 2,00, mit spil vil bare crash og jeg kan ALT + CTRL + DEL og slutningen af processen. Hertil kommer, at mit system synes at være mere stabil, når mine spænding er lavere. Er dette formoder at ske?

I øjeblikket er jeg beder om hjælp på OCZ teknisk support forum, men jeg vil gerne have et andet og tredje udtalelse. Tech støtter sagde, at det er muligt at mit bord sender mere spænding til min hukommelse, at jeg specificere (jeg bede den om at sende 2.00 volt, men det sender 2.10 volt). Denne forklaring lyder lidt underligt på mig.
Old 16 December 2008, 20:03
Donor-Gruppen

Default Timing Issues

Ja, det er meget mærkeligt i betragtning af, hvis noget kan det være * lavere * på grund af et fænomen kaldet vdroop. Jeg vil antage OCZ har ingen idé om hvad de taler om, jeg allerede har ikke meget tro på dem som et selskab.

Jeg vil forsøge at kontrollere for BIOS opdateringer og reflashing BIOS. Hvis hukommelsen der skal løsnes og med lavere spænding for at fungere korrekt og du er på en aktuel BIOS bare RMA at RAM.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 19 December 2008, 11:08
Medlem Gruppen

Default Timing Issues

Jeg har lige endte går tilbage til min forhandler og havde dem erstatte min hukommelse gratis (det mislykkedes Memtest). Når jeg fik mit nye hukommelse på plads, jeg opdateret min BIOS og løb Memtest og det bestået!

Jeg gik til at spille nogle Left4Dead, men så jeg begyndte at få nogle virkelig urolig grafik og min computer ville fryse i flere sekunder ad gangen.
Old 19 December 2008, 16:42
Donor-Gruppen

Default Timing Issues

Indefrysningen ting er et kendt problem - prøv mat_queue_mode 0 i konsollen.
Old 19 December 2008, 17:48
Medlem Gruppen

Default Timing Issues

Tak. Jeg prøvede det, og det virkede! Spillet i en time, og ingen crash:)

Just wondering, hvad betyder at indtaste denne kode gøre?
Old 19 December 2008, 18:13
Donor-Gruppen

Default Timing Issues

L4D har nogle problemer med multi-core trådning synkronisering, at netop begrænser det til en kerne. Bør ikke se nogen nedgang i FPS medmindre din CPU er gammel.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nogle spørgsmål med Min PSU xZoDiACx Cases & Strømforsyninger 8 28. maj 2009 08:25
RAM Timing - 8GB af GeIL Black Dragon RAM - 5-5-5-15 eller 4-4-4-12 Razer CPU, bundkort og RAM 6 17. maj 2009 05:32
VPN Issues metzy75 Networking, Modemer & VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28th Dec 2007 12:48
Brug for en nice timing / fartplansperiode program andrewanimation General Software Chat 4 23 oktober 2007 14:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.