![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Viime aikoina kun olen pelannut online FPS, minun tietokone on kaatuu paljon. Aiemmat, menin katsomaan minun BIOS ja huomannut, että muistini ajoitus oli määritetty 5-7-7-20. Muistini on mitoitettu 5-5-5-15. Jos voin muuttaa BIOS-asetukset vastaamaan muistiini ajoitus?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos et ole overclocking Haluan asettaa sen automaattisesti.
|
|||
|
|||
|
Joten pelaa noin kanssa ajoitus on overclocking?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Asettaminen ajoitus, mitä RAM valmistaja on laatikko, niin kauan kuin jännite on sama, olisi sakko. Se ei tee paljon eroa joko tapa tbqh.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuulostaa hyvältä:)
Mitä minun nykyinen ongelma on (minulla on ollut tämä ongelma jo jonkin aikaa - Tein toiseen virkaan tämän jonnekin kuukausi sitten computerJuice) on se, että minun tietokone kaatuu kun olen pelejä. Muistini (OCZRPR10664GK OCZ Reaper 1066 DDR2 2X2Gb) on olettaa suorittamisen 2,15 volttia kanssa 5-5-5-15 ajoitus. Oma BIOS oletuksena oli 1,80 volttia klo 5-7-7-20. Vaihdoin sen muistiini vaatimukset, mutta minun tietokone alkoi jäädyttäminen vain muutaman minuutin Left4Dead. Aloitin deceasing jännite on lisäyksin -0,02 volttia. Olen tällä hetkellä Olen 1,96 volttia, ja voin nyt kestää ~ 30 minuuttia Left4Dead. Mitä olen huomannut on se, että kun jännite on asetettu yli 2,00, minun koko järjestelmä kaatuu (eli minun tietokone olisi jäätyä ja minun olisi suoritettava voimassa uudelleen pitämällä virtapainikkeen minun tapauksessa). Kun jännite on alle 2,00, oma peli vain kaatuu ja voin ALT + CTRL + DEL ja päättyy prosessia. Lisäksi minun järjestelmä näyttää olevan vakaa, kun jännite on pienempi. Onko tämä olettaa tapahtuu? Olen tällä hetkellä pyytää apua koskevan OCZ teknisen tuen foorumi, mutta haluaisin saada toinen ja kolmas lausunto. Tekninen tuki sanoi, että se on mahdollista, että hallitus lähettää lisää jännitettä minun muisti, että olen eritelkää (pyydän se lähettää 2,00 volttia mutta se lähettää 2,10 volttia). Tämä selitys kuulostaa hieman outoa minulle. |
|
|
|||
|
|||
|
Joo, se on hyvin outoa, koska jos jotain voi olla * alhaisempi * siksi, että ilmiö nimeltä vdroop. Haluaisin olettaa OCZ ei ole aavistustakaan, mitä he puhuvat, jo ei ole paljon uskoa siihen, koska yritys.
Haluaisin kokeilla tarkastuslentojen BIOS-päivitykset ja reflashing BIOS. Jos muisti on höltyneen ja pienempi jännite toimii oikein ja olet milloin nykyinen BIOS vain RMA että RAM-muistia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Minä vain päätyi menee takaisin minun Kauppiaan ja oli niitä korvata muistiini ilmaiseksi (se ei Memtest). Kun sain uuden muistin paikka Olen päivittänyt BIOS ja juoksi Memtest ja se kulki!
Kävin soittaa joitain Left4Dead, mutta sitten aloin todella puuskainen grafiikkaa ja minun tietokone olisi jäätyä usean sekunnin kerrallaan. |
|
|
|||
|
|||
|
Jäädyttäminen asia on tunnettu asia - kokeile mat_queue_mode 0 konsoliin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos. Olen kokeillut sitä ja se toimi! Pelataan tuntia eikä kaatua:)
Juuri mietin, mitä kirjoittamalla, että koodi tekee? |
|
|
|||
|
|||
|
L4D on joitakin ongelmia multi-core ketjuttaminen synkronointia, että juuri rajoittaa se yksi ydin. Jos ei näe mitään lasku FPS ellei suorittimen on vanha.
|