![]() |
|
| |||
| |||
| De laatste tijd toen ik zijn spelen van online FPS, mijn computer is crashen veel. Eerder, Ik ging een kijkje nemen in mijn BIOS en merkte dat mijn geheugen timing was geconfigureerd om 5-7-7-20. Mijn geheugen is op 5-5-5-15. Moet ik mijn BIOS-instellingen om mijn geheugen timing? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u niet overklokken zou ik instellen op Auto.
| |||
| |||
| Dus spelen met de timing is voor overklokken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Instellen van de tijden aan wat de RAM-fabrikant heeft op de doos, zolang de spanning is dezelfde, moet boete. Het zal niet veel van een verschil van beide manier tbqh.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Klinkt goed:) Wat mijn huidige probleem is (ik heb dit probleem al een tijdje - Ik heb een andere post van dit ergens een maand geleden over computerJuice) is dat mijn computer loopt vast als ik het spelen. Mijn geheugen (OCZRPR10664GK OCZ Reaper 1066 DDR2 2X2Gb) is veronderstel te draaien op 2,15 volt met 5-5-5-15 timing. Mijn BIOS standaard is vastgesteld op 1,80 volt op 5-7-7-20. Ik heb het aan mijn geheugen vereisten, maar mijn computer start bevriezing binnen een paar minuten in Left4Dead. Ik begon deceasing de spanning door stappen van -0,02 volt. Ik ben momenteel op 1,96 volt, en ik kan nu duurt ~ 30 minuten in Left4Dead. Wat ik heb gemerkt is dat wanneer mijn spanning is ingesteld op bovenstaande 2.00, mijn hele systeem crashen (dwz mijn computer en ik zou de vriezer zou hebben voor het uitvoeren van een kracht opnieuw door het ingedrukt houden van de uit-knop op mijn geval). Toen mijn spanning lager is dan 2,00, mijn spel gewoon crashen en ik kan u op CTRL + ALT + DEL en eindigt het proces. Bovendien, mijn systeem lijkt stabieler wanneer mijn spanning lager is. Is dit veronderstel gebeuren? Op dit moment ben ik gevraagd voor hulp op de OCZ tech support forum, maar ik wil graag een tweede en derde advies. Tech Support zei dat het mogelijk is dat mijn raad stuurt meer spanning in mijn geheugen dat ik (ik vraag het voor het verzenden van 2,00 volt maar het stuurt 2,10 volt). Die uitleg klinkt een beetje raar naar me. |
|
| |||
| |||
| Ja, het is heel vreemd, gezien als er iets zou kunnen worden * * lager als gevolg van een verschijnsel genaamd vdroop. Ik zou veronderstellen OCZ heeft geen idee waar ze over praten, ik reeds heb niet veel vertrouwen in hen als een bedrijf. Ik zou proberen de controle voor BIOS-updates en reflashing het BIOS. Als het geheugen moet worden losgemaakt en met een lagere spanning te laten werken en je bent op een huidige BIOS gewoon RMA dat RAM.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik kwam terug te gaan naar mijn dealer en had ze vervangen mijn geheugen voor gratis (zij geen memtest). Zodra ik mijn nieuwe geheugen in de plaats, ik update mijn BIOS en liep memtest en het doorgegeven! Ik ging spelen sommige Left4Dead, maar daarna begon ik steeds heel schokkerig graphics en mijn computer zou bevriezen gedurende enkele seconden op een moment. |
|
| |||
| |||
| De bevriezing is een bekend probleem - probeer mat_queue_mode 0 in console.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Ik probeerde het en het werkte! Speelde een uur en geen enkele crash:) Just me af, wat is het invoeren van die code doen? |
|
| |||
| |||
| L4D heeft enkele problemen met multi-core draadsnijden synchronisatie, dat slechts beperkt tot een kern. Moet niet iedere daling van de FOD tenzij uw CPU is oud.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sommige problemen met mijn PSU | xZoDiACx | Cases & Power Supplies | 8 | 28 mei 2009 08:25 |
| RAM Timing - 8GB van Geil Black Dragon RAM - 5-5-5-15 of 4-4-4-12 | Razer | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 17 mei 2009 05:32 |
| VPN problemen | metzy75 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 30 okt 2008 16:36 |
| Ik heb problemen! | urmaserendipity85 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 dec 2007 12:48 |
| Need a nice timing / scheduling programma | andrewanimation | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 23 okt 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |