![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, I min anden PC (2.8GHz P4, 512 MB RAM, GMA900) Jeg er i øjeblikket at få tons problemer, jeg synes er bundkort og RAM ikke, men jeg har ingen idé om, hvad der er faktisk forkert. Her er de problemer, får jeg en bluescreen atleast 2-4 gange om dagen de fleste af de blå skærme "MEMORY Management", nogle spil skal du ikke installere, min 6200 PCI grafik ikke virker, men det virker i en anden pc (I formode PCI Slot er enten brændt eller det sydlige bro er skruet), når jeg forsøger at installere XP på den, enten siger nogle filer kan ikke kopieres eller jeg får en bluescreen under installationen. Dens øjeblikket bruger Vista, fordi det eneste operativsystem, der kan installere ordentligt. I'm planlægning med at få en ny MoBo med 2GB Ram og en X1650 for omkring 80 quid, men I'm gonna holde P4 fordi theres intet behov for at få en ny CPU når at en bygge-bøde og virkelig sin min bror, som bruger den og han kun spiller Krig Rock og WoW, også jeg kontrolleret MoBo website og P4 er understøttet. Før jeg får alt dette har jeg brug for at vide, er det virkelig en MoBo og RAM problem før jeg splash out 80quid til at ordne det. Please kan nogle en hjælpe mig ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne bare en Ram spørgsmål ..... har du prøvet forskellige Ram? .... også 512 MB er faktisk ikke nok.
| |||
| |||
| De problemer, mest sandsynligt, at forsøge at køre Vista på den slags spec .. En af minen har 1GB (minimum) og er et mareridt med Vista. 2GB RAM shouold sortere det. EDIT: Beklager phil., du ikke havde indsendt, da jeg begyndte at skrive
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| De fleste af de bluescreen Jeg får er hukommelse forvaltning, men nogle er IRQL eller lig eller mindre, også jeg gætte defekt Ram burde ikke volde mit grafikkort til at mislykkes? og jeg vil definatley køre XP på, at pc'en, hvis den nogensinde fik installeret uden fejl. Også jeg forsøgte at sætte en anden pc's ram i den, men grafikkortet stadig ikke arbejde. Min bror kan ikke samarbejde med GMA900, så jeg vil gætte på, hvis jeg fik en ny MoBo og Ram ville hjælpe? eller er det nogle andre problemer som HDD eller CPU? |
|
| |||
| |||
| Der er 2 spørgsmål her ... RAM og grafikkortet. Koncentrere sig om en på et tidspunkt ..... dvs tilføje nogle anstændige Ram og se, om det løser blå skærme og alows du at installere XP. Så kan vi se på grafikkortet spørgsmål. Hvis du foretrækker at købe et nyt mobo og RAM, der vil sandsynligvis løse det, men uden at gøre nogle forsøg med nye Ram osv., er der ingen reel mulighed for at vide hvor problemet ligger ..... Det er en proces for eliminering, prøvning den mest sandsynlige og billigere ting først. |
|
| |||
| |||
| Spørgsmålet med Ram er, at bluescreen problemer, jeg har også kørt memtest86 og jeg fik tons fejl. Sin 2x 256 MB, og jeg ved, hvoraf den ene er defekt. Grafikkortet er 100% arbejder på min anden pc, men mangel på other.I 'll fjerne denne defekt 256MB og se XP installerer. |
|
| |||
| |||
| Ret XP installeret uden et problem på den erhvervsaktive 256MB men grafikken stadig doesnt arbejde. Og jeg har ikke fået nogen bluescreen hidtil. Jeg vil teste 6200 såvel |
|
| |||
| |||
| faktisk gutter, dets sorteret. Jeg tog fejl, efter at alle de 6.200 var brændt ud, det gjorde ikke arbejde på den anden pc. RAM problem var sorteret, men jeg er stadig vil opgradere, så det kan understøtte dual / quad borekerner i fremtiden og PCI-E grafik vil hjælpe meget. |
|
| |||
| |||
| Seneste problem, hvis jeg installerer den nye MoBo, Ram og grafikkort ville jeg nødt til at geninstallere Windows XP? |
|
| |||
| |||
| Formentlig ja. Hvis du afinstallere alle chauffører før swapping mobo (herunder chipset drivere), kan du slippe afsted med det, men selv hvis du gør det, vil det sandsynligvis være nødvendigt reaktiveringen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bundkort Problem - Problemer tænder pc'en | jerry9175 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 12 September 2009 16:39 |
| Tons af vira, tror jeg! | Begrebet | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 15. maj 2008 13:12 |
| Er der nogen måde at finde ud af, hvor gammel en hdd er? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 36 | 3. maj 2008 04:03 |
| Problemer problem problemer. | oobrokensilence | Drives & flytbare medier | 3 | 11 februar 2008 08:08 |
| Er der nogen, der ved hvor man kan finde ... | merton123 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |