vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Tonnia Ongelmia! Tarvitsetko apua saada selville, mitä Ongelma On!

Reply

Thread Tools
Old 14 huhtikuu 2009, 02:22
Jäsen

Default Tonnia Ongelmia! Tarvitsetko apua saada selville, mitä Ongelma On!

Hei kaikki, minun toinen PC (2.8GHz P4, 512 Mt RAM, GMA900) Olen nykyisin tonnia ongelmia, on mielestäni emolevyn ja Ram ole, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mikä on todella väärin. Tässä ovat ongelmia, saan bluescreen atleast 2-4 kertaa päivässä, suurin osa Blue Screens ovat "Memory Management", jotkut pelit eivät toimi, minun 6200 PCI ei toimi, mutta se toimii toiseen tietokoneeseen (I Oletan PCI Slot on joko polttamalla tai Etelä-silta on ruuvattu), kun yritän asentaa XP: n, se joko sanoo joitakin tiedostoja ei voi kopioida tai saan bluescreen kun asennusta. Sen tällä hetkellä käytössä Vista, koska se on ainoa käyttöjärjestelmä, voidaan asentaa oikein. Olen suunnittelu saada uusi MoBo kanssa 2GB Ram ja X1650 noin 80 puntaa, mutta en aio pitää P4 koska Theres ole tarpeen saada uutta CPU kun että yksi works fine ja oikeastaan sen veljeni, joka käyttää sitä ja hän vain toistaa War Rock ja WoW, myös minä tarkistanut MoBo sivusto ja P4 on tuettu. Ennen En saada kaikki tämä, minun on saatava tietää, onko se todella MoBo ja RAM-ongelma ennen kuin tuhlailla 80quid korjaamisessa. Voisimmeko noin auttaa minua ...
Old 14 huhtikuu 2009, 02:39
Rahoittajien ryhmän

Voisiko olla vain Ram asiaa ..... Oletko kokeillut eri Ram? .... myös 512MB ei todellakaan riitä.

Mitkä ovat tarkat virhesanomista, kun se sininen näytöt?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 14 huhtikuu 2009, 02:41
Rahoittajien ryhmän

Ongelmat todennäköisesti yrittää suorittaa Vistan tällaista spec ..

Yksi kaivos on 1 Gt (vähimmäis) ja on painajainen with Vista.

2GB RAM-muistia shouold lajitella sitä.

EDIT: Sorry phil, sinulla ei ole lähetetty, kun aloin kirjoittaa

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 14 huhtikuu 2009, 04:24
Jäsen

Suurin osa bluescreen Saan ovat muistinhallintaan mutta jotkut ovat IRQL eikä yhtä tai vähemmän, myös luulisin viallinen Ram ei pitäisi aiheuttaa minun näytönohjain epäonnistua? ja haluaisin definatley ajaa XP: n että PC, jos se koskaan saanut asennettu ilman virhettä. Lisäksi olen yrittänyt asettaa toisen tietokoneen ram siihen mutta näytönohjain ei vieläkään toimi. Veljeni ei voi coop kanssa GMA900, joten luulisin, jos Sain uuden MoBo ja Ram auttaisi? vai onko joitakin muita ongelmia, kuten HDD tai CPU?
Old 14 huhtikuu 2009, 04:42
Rahoittajien ryhmän

On olemassa 2 tiedotteet täältä ... RAM-muisti ja Graphics Card.

Keskittykää yksi kerrallaan ..... eli lisätä joitakin ihmisarvoisen Ram ja katso jos se ratkaisee sininen näyttöjä ja alows voit asentaa XP: ssä.

Sitten voimme tarkastella Grafiikkakortti kysymys.

Jos haluat ostaa uuden mobo ja Ram, jotka todennäköisesti ratkaista sen, mutta ilman, että he tekevät testaus uusia Ram jne., ei ole oikea tapa tietää missä ongelma ..... se on prosessi, jonka poistaminen, testaus todennäköisin ja halvempaa asiat ensin.
Old 14 huhtikuu 2009, 04:49
Jäsen

Kysymys kanssa Ram on, että bluescreen ongelmia, olen myös juoksi memtest86 ja sain tonnia virhe. Sen 2x 256 Mt, ja tiedän, joista yksi on viallinen. Grafiikkakortti 100% työskentelee toinen PC mutta ei annetun other.I "ll poista viallinen 256MB ja katso XP asentaa.
Old 14 huhtikuu 2009, 09:47
Jäsen

Oikeus XP asennettu ilman ongelma työ 256MB mutta grafiikka vielä doesnt työtä. Ja i havent saanut mitään bluescreen niin pitkälle. I'll testata 6200 sekä
Old 14 huhtikuu 2009, 10:47
Jäsen

tosiasiallisesti guys, sen LAJITTELE. Olin väärässä, kun kaikki, että 6200 oli palanut pois, se didnt työtä muiden tietokoneeseen. RAM ongelma LAJITTELE, mutta en vielä aio päivittää niin, että se voi tukea dual / quad hylsyjen tulevaisuudessa ja PCI-E-grafiikka auttaa paljon.
Old 14 huhtikuu 2009, 12:25
Jäsen

Viimeisin ongelma, jos olen asentanut uuden MoBo, Ram ja Graphics kortti i joutua asentamaan Windows XP: ssä?
Old 14 huhtikuu 2009, 14:38
Rahoittajien ryhmän

Luultavasti kyllä.

Jos poistat kaikki kuljettajat ennen vaihtamista mobo (myös piirisarjan ajurit), saatat päästä sen kanssa, mutta vaikka et, se todennäköisesti uudelleen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Emolevy ongelma - Ongelmat Virran kytkeminen tietokoneeseen jerry9175 Kotelot & Virtalähteet 6 12 syyskuu 2009 16:39
Tonnia viruksia, mielestäni! käsite Virusten, vakoiluohjelmien & Security 6 15. toukokuuta 2008 13:12
Onko mitään keinoa saada selville, kuinka vanha A HDD on? thingie2 Drives & Removable Media 36 3. toukokuuta 2008 04:03
Ongelmia ongelma ongelmia. oobrokensilence Drives & Removable Media 3 11th Feb 2008 08:08
Onko kukaan tiedä, mistä löytää ... merton123 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 10 5. Jul 2007 05:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.