![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen, In mijn tweede PC (2.8GHz P4, 512MB RAM, GMA900) Ik ben momenteel krijgt ton van de problemen, ik denk dat is het moederbord en Ram niet maar ik heb geen idee wat er nu eigenlijk mis. Hier zijn de problemen, krijg ik een bluescreen atleast 2-4 keer per dag het grootste deel van de Blue Screens zijn "MEMORY MANAGEMENT", sommige spellen niet installeert, mijn 6200 PCI grafische werkt niet, maar hij werkt in een andere pc (I Stel dat de PCI-sleuf is ofwel verbrand of de Zuid-brug is geschroefd), wanneer ik probeer te installeren XP op staat, ofwel zegt sommige bestanden kunnen niet worden gekopieerd of ik een bluescreen tijdens de installatie. Zijn momenteel met behulp van Vista, omdat het het enige OS dat goed kunt installeren. Ik ben van plan in het verkrijgen van een nieuw mobo met 2GB Ram en een X1650 voor ongeveer 80 pond, maar ik ben gaan houden, omdat de P4 theres geen behoefte om een nieuwe CPU als dat een goed werkt en eigenlijk zijn mijn broer, die het gebruikt en hij alleen speelt War Rock en WoW, ook ik heb het mobo website en de P4 wordt ondersteund. Voordat ik krijg dit allemaal, ik moet weten is het echt een mobo en RAM probleem voordat ik splash out 80quid te repareren. Please kan iemand me helpen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunnen worden maar een Ram kwestie ..... heb je geprobeerd verschillende Ram? .... ook 512mb is niet echt genoeg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De problemen die het meest waarschijnlijk proberen te lopen Vista op dat soort spec .. Een van de mijne heeft 1GB (het minimum) en is een nachtmerrie voor Vista. 2GB RAM shouold sorteren. EDIT: Sorry Phil, je had niet gepost toen ik begon te schrijven
|
| |||
| |||
| Het merendeel van de bluescreen Ik krijg zijn geheugen beheer, maar sommige zijn IRQL noch kleiner of gelijk, ook ik denk defecte RAM mag niet leiden tot mijn grafische kaart te mislukken? en ik zou definatley run XP op die pc als het ooit hebt geïnstalleerd zonder een fout. Ook heb ik geprobeerd om een andere PC's in het RAM-geheugen, maar de grafische kaart nog steeds niet werken. Mijn broer kan niet samen met de GMA900, dus ik denk dat als ik heb een nieuw mobo en Ram zou helpen? of is het een aantal andere problemen, zoals harde schijf of CPU? |
|
| |||
| |||
| Er zijn 2 problemen hier ... de Ram en de grafische kaart. Concentreer je op een tegelijk ..... dwz voeg een fatsoenlijke Ram en zien of dat een oplossing biedt voor de blauwe schermen en alows u te installeren XP. Dan kunnen we kijken naar de grafische kaart kwestie. Als u de voorkeur geeft voor de aanschaf van een nieuw mobo en Ram, die waarschijnlijk te lossen, maar zonder te doen wat het testen met nieuwe Ram enz., is er geen echte manier om te weten waar het probleem ligt ..... het is een proces van eliminatie, testen de meest waarschijnlijke en minder dure dingen eerst. |
|
| |||
| |||
| Het probleem met de Ram is dat bluescreen problemen, ik heb ook liep memtest86 en ik heb t fout. Haar 2x 256mb en ik weet waarvan een defect. De grafische kaart is 100% bezig met mijn andere PC, maar niet op de other.I 'll verwijderen defecte 256mb en zie XP installeert. |
|
| |||
| |||
| Recht XP geïnstalleerd zonder problemen op de werkdag 256mb maar de graphics nog steeds doesnt werk. And i havent kreeg een bluescreen tot dusver. Ik test de 6200 en |
|
| |||
| |||
| eigenlijk jongens, zijn gesorteerd. Ik was verkeerd immers de 6200 werd verbrand out, it didnt werkzaamheden op de andere pc. De ram probleem was gesorteerd, maar ik ben nog steeds ga upgraden zodat deze kan ondersteunen dual / quad-cores in de toekomst en de PCI-E graphics zullen een grote hulp. |
|
| |||
| |||
| Laatste probleem, Als ik de installatie van de nieuwe mobo, RAM en grafische kaart zou ik opnieuw installeren van Windows XP? |
|
| |||
| |||
| Waarschijnlijk wel. Als u verwijderen alle bestuurders voordat ruilt mobo (inclusief chipset drivers), kunt u mee weg, maar zelfs als u dat doet, zal waarschijnlijk moeten reactivering. |