![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, så jeg tænkte på, kunne jeg godt gå til vista senere for spil til min nye bygge, men jeg har ikke råd til den OS endnu, men jeg tror, jeg har besluttet jeg vil få 64 bit version. Hvad jeg ønsker at vide, er, hvis jeg får 4GB (2x2GB stokke) RAM, hvad der ville ske, hvis jeg installerer alle 4GB på min bygge med kun 32 bit versionen af XP? Den vil bare ikke genkende noget af det, eller ville det ikke virke på alle? Og hvis det er den første mulighed, ville det langsom min computer ned?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil anerkende 3gigs, over at du har brug for 64 Så det er værd at få det 4gigs indtil da IMO
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Thats hvad jeg tænkte, men det går langsomt computeren ned på alle, der har mere end det kan klare? for eksempel, der betyder mere betyder, at det ikke kan køre i duel kanal? |
|
| |||
| |||
| Det bør ikke bremse det ned, men det vil ikke fremskynde den meget enten har jeg aldrig hørt om nogen, der har problemer med at køre 2x2duel i 32bit, kan den bare se det som 1.5x1.5 i duel
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, tak, kunne jeg gå til at så, hvis jeg beslutter mig for jeg har råd til den ekstra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ..... Jeg bruger 4gb med Vista Ultimate x86, og der er ingen sinke, at jeg kan se.
| |||
| |||
| ok, tak, jeg skal bare have råd til Vista nu |