![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, joten ihmettelin, voisin olla menossa näköala myöhemmin pelaamiseen minun uutta rakentaa, mutta minulla ei ole varaa OS vielä, mutta mielestäni olen päättänyt Saan 64 bittinen versio. Mitä minä halua tietää, jos saan 4GB (2x2GB tikkuja) RAM-muistia, mitä tapahtuisi, jos minun asentaa kaikki 4GB minun rakentaa vain 32 bittinen versio XP? Eikö vain ole tunnusta osa sitä, tai se ei onnistuisi ollenkaan? Ja jos se on ensimmäinen vaihtoehto olisi, että hidas tietokoneeni alas?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se tunnustaa 3gigs yli että tarvitset 64 Joten on syytä saada 4gigs saakka IMO
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Että mitä ajattelin, mutta se hidastaa tietokoneen alas kaikki, joilla on enemmän kuin se voi käsitellä? Esimerkiksi se on enemmän sitä se ei voi suorittaa duel kanava? |
|
| |||
| |||
| Sen ei pitäisi hidastaa, mutta se ei nopeuttaa sitä huomattavasti joko En ole koskaan kuullut kenenkään ongelmia käynnissä 2x2duel ja 32bit, se voi vain nähdä sen 1.5x1.5 on duel
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, kiitos, voisin mennä, että silloin, jos päätän voin varaa ylimääräistä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ..... Käytän 4GB ja Vista Ultimate x86 ja ei hidasta, että voin nähdä.
| |||
| |||
| ok, kiitos, en vain on varaa Vista nyt |