![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, dus ik vroeg me af, kon ik goed naar vergezicht later voor gaming voor mijn nieuwe bouwen, maar ik kan niet het OS nog niet veroorloven, maar ik denk dat ik heb besloten zal ik de 64 bit versie te krijgen. Wat ik wil weten is, als ik 4GB (2x2GB Sticks) RAM wat er zou gebeuren als ik alle 4GB installeren op mijn te bouwen met enkel de 32 bit versie van XP? Het zou gewoon niet erkennen wat van, of zou het niet werken? En als het de eerste optie, dat zou vertragen mijn computer beneden?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal 3gigs erkennen, dan dat je 64 moet Dus het is de moeite waard om de 4gigs tot dan IMO
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Thats wat ik dacht, maar het gaat langzaam de computer neer op alle met meer dan het kan verwerken? bijvoorbeeld, heeft met meer bedoel het kan niet worden uitgevoerd in duel kanaal? |
|
| |||
| |||
| Het moet niet langzaam naar beneden, maar het zal niet versnellen veel ofwel heb ik nog nooit gehoord dat iemand problemen met lopen 2x2duel in 32bit, kan het gewoon zien als 1.5x1.5 in duel
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, dank, zou ik gaan voor die dan, als ik besluit ik kan de extra veroorloven. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ..... Ik gebruik 4gb met Vista Ultimate x86 en er is geen vertragen, dat ik kan zien.
| |||
| |||
| ok, bedankt, ik moet gewoon in staat zijn om Vista nu veroorloven |