![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, så jeg lurte på, kunne jeg godt ha tenkt å vista senere for spill for min nybygg, men jeg kan ikke råd til OS ennå, men jeg tror jeg har bestemt jeg skal få 64 bit versjon. Hva jeg ønsker å vite er, hvis jeg får 4GB (2x2GB sticks) RAM hva som ville skje hvis jeg installerer alle 4GB på meg bygge med bare 32-bits versjonen av XP? Det ville bare ikke gjenkjenne noen av det, eller ville det ikke fungere i det hele tatt? Og hvis det er det første alternativet, vil det sakte datamaskinen min ned?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil gjenkjenne 3gigs over at du trenger 64 Så det er verdt å få 4gigs til da IMO
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Dvs hva jeg tenkte, men som det bremse maskinen ned i det hele tatt å ha mer enn den kan håndtere? for eksempel ikke ha mer betyr det ikke kan kjøres i duell kanal? |
|
| |||
| |||
| Det skal ikke redusere det ned, men det vil ikke hastigheten mye heller, jeg har aldri hørt om noen har problemer med å kjøre 2x2duel i 32bit, kan det bare se det som 1.5x1.5 i duell
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, takk, kan jeg gå for det da, hvis jeg bestemmer jeg har råd til det ekstra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ..... Jeg bruker 4GB med Vista Ultimate x86 og det er ikke tregere, som jeg kan se.
| |||
| |||
| ok, takk, jeg bare må ha råd til Vista nå |