![]() |
|
| |||
| |||
| Kan je een triple-kanaal dat is ingesteld door het kopen van zeg 3 van dezelfde stick RAM, maar niet als een set? Omdat ik weet dat het kan gebeuren met DDR2, maar een 3 x 2GB set DDR3 is zo veel duurder dan (de prijs van 1 2GB DDR3-stick) x 3 Dus ik dacht misschien kan het niet worden gedaan? Ook gewoon een algemeen RAM vraag, hoe lager de CAS Latency, hoe beter toch? Bedankt, Ollie.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kunt maar het kan al dan niet werken, de sets zijn er omdat ze geëvenaard door de fabrikant te zijn van een "partij". En ja, hoewel het geen afbreuk doet aan spul dat veel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja ik dacht, net als wanneer u gekocht 3 sets van 2 x 2 GB in een keer van dezelfde leverancier, odds zijn dit zal dezelfde partij toch zeker? Plus een deel van het zou toch geëvenaard
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Channel RAM moeten hetzelfde aan de andere zender? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Moederborden & RAM | 31 | 29 dec 2008 09:34 |
| AMD's triple-cpu's ??????????? | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | De 4 mei 2008 14:38 |
| Ahhhhh DDR3 of SLI? | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 29 dec 2007 04:51 |
| Triple-monitoren? | Eltocliousus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 9 dec 2007 12:25 |
| DDR3 Graphics? | Xeon | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 18 nov 2007 02:53 |
| Thread Tools | |
| |