![]() |
|
| |||
| |||
| Kan du gjøre en trippel kanalen satt av si kjøpe 3 av samme pinne RAM, men ikke som et sett? Fordi jeg vet det kan gjøres med DDR2, men en 3 x 2GB sett med DDR3 er så mye dyrere enn (prisen av 1 2GB DDR3 pinne) x 3 Så jeg tenkte kanskje det kan ikke gjøres? Også bare en generell RAM spørsmålet, jo lavere CAS ventetid jo bedre ikke sant? Takk, Ollie.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan, men det kan virke, settene er det fordi de er matchet opp av produsenten skal alle en "batch". Og ja, men det påvirker ikke ting så mye.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja jeg skjønte, at hvis du kjøpte 3 sett med 2 x 2 GB samtidig fra samme leverandør, sjanser er at det er samme gruppe likevel, sikkert? Pluss noe av det ville bli matchet likevel
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |