![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har den Jetway M26GT3-SVP bundkort, og jeg har for nylig opgraderet min CPU fra AMD Sempron til en AMD Athlon 64. Jeg har brug for at opdatere min BIOS til at lade den genkende mit nye hardware, da det kun står "AMD-processor ukendt" på boot oppe skærmen og i vinduer. Jeg har fundet den up to date BIOS-filer på Jetway websted "AWD893" og værktøjet er nødvendige som anført på hjemmesiden "AWDFLASH". Men jeg kan ikke finde nogen beskrivelse af, hvordan man kan bruge disse filer? Er jeg nødt til at gøre en startbar cd og køre den ved start? Disketten er udelukket for mig, da jeg ikke har et diskettedrev kun et cd-drev. http://www.jetway.com.tw/jw/motherboard_view.asp?productid=309&proname=M26GT3-SVP Og i så fald kan du give mig nogle brugbare anvisninger, der ville hjælpe meget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, gør en startbar cd og køre hjælpeprogrammet fra kommandoprompten.
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Pokkers! Jeg bruger CDburner XP Pro 3.0 Abd når jeg brænde filerne og vælg opstartsmuligheder jeg valgte 1,44 diskette, fordi alle de andre muligheder vise en "kunne ikke finde DOS" på kommandoprompten. Alligevel 1,44 emulering muligheder aldrig synes at indlæse den starter og kommer aldrig til nogen ende eller giver mig nogen muligheder at vælge imellem. Det viser Caldera-Dos og varemærket og ikke gå nogen steder fra der?? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Kan du venligst være mere specifik? |
|
| |||
| |||
| Rul ned, er der muligheder for at skabe brugelig til opstart cd'er. |
|
| |||
| |||
| Hvor får jeg den flashcd.iso? Nevermind jeg fik det |
|
| |||
| |||
| Nå det er nytteløst jeg har prøvet stort set alt, og jeg kan simpelthen ikke få denne til at arbejde, jeg tror min lille søster kommer ikke til at pleje alligevel de kun bruger pc'en til web-surfing og spil. Guess Jeg vil ikke være en opdatering af "hele" pakken med BIOS, og alle, men pc'en kører uden problemer, og kan genkende den nye CPU-hastighed. Men jeg må indrømme, at Jetway har gjort noget for at lette en BIOS-opdatering til deres bundkort, med det er sagt vil jeg gerne sige tak til jer Dave til at forsøge at hjælpe forvisset om jeg ikke vil lade det genere mig længere, hvem bekymrer sig om BIOS / Wndows kan genkende CPU-model, når det virker fejlfrit i første omgang. |
|
| |||
| |||
| Har du flash BIOS så? Hvad gik galt? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med Driver Opdatering | manukes | General Hardware Chat | 3 | 2 november 2009 01:55 |
| Ajourføring USB 2.0 | icu222much | General Hardware Chat | 4 | 19 april 2009 14:39 |
| Min BIOS styrtede ned? - Min BIOS er nu sat på alle fabriksindstillede | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| Problem Opdatering til Windows XP SP2 | Troubled | Windows-operativsystemer | 7 | 22 februar 2009 11:12 |
| Opdatering af anti-virus | proyal03 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 15. maj 2008 02:36 |
| Thread Tools | |
| |