vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Päivitetään BIOS

Reply

Thread Tools
Old 3. Sep 2008, 10:34
Jäsen

Default Päivitetään BIOS

Minulla on Jetway M26GT3-SVP emolevyn ja olen äskettäin päivittänyt minun CPU on AMD Sempron on AMD 64 Athlon. Minun täytyy päivittää minun BIOS antaa sen tunnistaa minun uusia laitteita, koska se vain lukee "AMD-prosessori tuntematon" on the käynnistyä kuvaruudulla ja ikkunat. Olen löytänyt ajan BIOS tiedostot Jetway verkkosivulla "AWD893" ja hyödyllisyys työkalu tarpeen määritetty sivuston AWDFLASH ". Mutta En löydä mitään kuvaus siitä, miten käyttää näitä tiedostoja? Täytyykö minun tehdä bootable CD ja suorittaa sitä käynnistettäessä? Levyke ei käy minulle, koska minulla ei ole levykeasema vain CD-asemaan.

http://www.jetway.com.tw/jw/motherboard_view.asp?productid=309&proname=M26GT3-SVP

Ja jos, niin voit antaa minulle joitakin hyödyllisiä ohjeita auttaisi paljon.

Old 3. Sep 2008, 10:35
Administrator Group

Default Päivitetään BIOS

Joo, tee bootable CD ja suorittaa apuohjelman komentokehotteesta.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3. Sep 2008, 10:41
Jäsen

Default Päivitetään BIOS

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Joo, tee bootable CD ja suorittaa apuohjelman komentokehotteesta.
Alright I'll yrittää, että kiitos nopea vastaus!
Old 3. Sep 2008, 11:32
Jäsen

Default Päivitetään BIOS

Darn it! Käytän CDburner XP Pro 3.0 abd kun polttaa tiedostot ja valitse käynnistyksen vaihtoehtoja Valitsin 1,44 levykettä, koska kaikki muut vaihtoehdot ovat "ei ole voinut löytää DOS" on the komentokehote. Silti 1,44 emulointia vaihtoehtoja ei tunnu koskaan kuorma se alkaa ja koskaan tulee mitään päätä tai antaa minulle mitään vaihtoehtoja valitsi. se osoittaa, Caldera-Dos ja tavaramerkki ja ei mene minnekään sieltä?
Old 3. Sep 2008, 11:48
Administrator Group

Default Päivitetään BIOS

http://www.bootdisk.com/
Old 3. Sep 2008, 12:03
Jäsen

Default Päivitetään BIOS

Voisitteko täsmentää?
Old 3. Sep 2008, 12:14
Administrator Group

Default Päivitetään BIOS

Selaa alaspäin, on olemassa keinoja, joilla voidaan käynnistää CD-levyjä.
Old 3. Sep 2008, 12:30
Jäsen

Default Päivitetään BIOS

Mistä saan flashcd.iso?

Unohda Sain sen
Old 3. Sep 2008, 13:21
Jäsen

Default Päivitetään BIOS

No tämä on hyödytön olen yrittänyt melko paljon kaiken ja olen yksinkertaisesti voi saada tämän toimimaan, luulisin pikku sisaret ovat aio hoidon joka tapauksessa he vain tietokoneen web-selailuun ja pelejä. Arvaa En päivittäminen "koko" paketin kanssa BIOS ja kaikki, mutta PC toimii ilman ongelmia ja pystyy tunnistamaan uudet CPU nopeus. Minun on kuitenkin myönnettävä, että Jetway tehnyt mitään helppous BIOS päivityksen niiden emolevyt, tämän sanoi haluan sanoa kiitokset teille Dave yrittää auttaa luottaa En anna tämän häiritä minua enää, kuka välittää, jos BIOS / Wndows voi tunnistaa prosessorin mallin, kun se toimii moitteettomasti jo alun alkaen.
Old 3. Sep 2008, 13:26
Administrator Group

Default Päivitetään BIOS

Teitkö flash BIOS sitten? Mikä meni pieleen?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Problem with Driver päivittäminen manukes Rautatavaran Chat 3 2 marraskuu 2009 01:55
Päivittäminen USB 2.0 icu222much Rautatavaran Chat 4 19th Apr 2009 14:39
Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus Bubba CPUs, Emolevyt & RAM 5 7. Huhtikuu 2009 15:33
Ongelma päivittäminen Windows XP SP2 Troubled Windows-käyttöjärjestelmät 7 22. helmikuu 2009 11:12
Päivitetään anti-virus proyal03 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 16 15. toukokuuta 2008 02:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.