mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Updaten van de BIOS

Reply

Thread Tools
Old 3 september 2008, 10:34
Lid Fractie

Default Updaten van de BIOS

Ik heb de Jetway M26GT3 SVP-moederbord en ik heb onlangs een upgrade mijn CPU een AMD Sempron naar een AMD Athlon 64. Ik moet mijn BIOS update te laten herkent mijn nieuwe hardware aangezien het alleen leest "AMD-processor onbekend" op het scherm en opstarten in Windows. Ik heb de up-to-date BIOS-bestanden op de Jetway website "AWD893" en het nut gereedschap dat nodig is aangetroffen als aangegeven op de website "AWDFLASH". Maar ik kan niet vinden geen beschrijving van hoe je deze bestanden te gebruiken? Moet ik om een opstartbare cd en draaien bij het opstarten? Floppy is uit van de vraag voor mij, aangezien ik geen diskettestation hebben slechts een cd-station.

http://www.jetway.com.tw/jw/motherboard_view.asp?productid=309&proname=M26GT3-SVP

En zo ja kunt u mij een aantal nuttige aanwijzingen dat zou helpen een hoop.

Old 3 september 2008, 10:35
Administrator Group

Ja, maak een bootable CD en voer het hulpprogramma vanaf de opdrachtprompt.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 september 2008, 10:41
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Ja, maak een bootable CD en voer het hulpprogramma vanaf de opdrachtprompt.
Oke ik zal proberen dat, bedankt voor het snelle antwoord!
Old 3 september 2008, 11:32
Lid Fractie

Darn it! Ik gebruik CDburner XP Pro 3.0 abd branden wanneer ik de bestanden en selecteert u de boot-opties koos ik 1.44 floppy omdat alle andere opties tonen een "niet kon DOS vinden" op de opdrachtprompt. Toch 1,44 emulatie opties lijkt nooit te laden begint en nooit komt aan een einde of geeft mij eventuele opties te kiezen uit. toont Caldera-Dos en het merk en gaat niet verder overal vanaf daar?
Old 3 september 2008, 11:48
Administrator Group

http://www.bootdisk.com/
Old 3 september 2008, 12:03
Lid Fractie

Kunt u meer specifiek?
Old 3 september 2008, 12:14
Administrator Group

Scroll naar beneden, zijn er opties om opstartbare cd's te maken.
Old 3 september 2008, 12:30
Lid Fractie

Waar krijg ik de flashcd.iso?

Nevermind Ik heb het
Old 3e sep 2008, 13:21
Lid Fractie

Nou dit is nutteloos ik heb zowat alles geprobeerd en ik gewoon niet kan krijgen dit te laten werken, ik denk dat mijn kleine zusjes zijn niet van plan om te zorgen toch gebruiken ze alleen de pc voor het web surfen en spelletjes. Ik denk dat ik niet zal worden bijwerking van de "hele" pakket met de BIOS en alle, maar de pc draait zonder problemen en kunnen herkennen van de nieuwe CPU-snelheid. Maar ik moet toegeven dat Jetway absoluut niets te gemakkelijk een BIOS-update voor hun moederborden, met dat zei ik willen zeggen aan u te danken Dave voor het proberen tot rust te helpen zal ik zeker niet laten dit niet meer bother me, who cares hebben gedaan indien de BIOS / Wndows kan herkennen de CPU-model wanneer het werkt foutloos in de eerste plaats.
Old 3 september 2008, 13:26
Administrator Group

Heb je de BIOS flash dan? Wat ging er mis?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.