mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Opgrader fra Intel atom i mit jetway mini-ITX mobo?

Reply

Thread Tools
Old 21. maj 2009, 18:35
Ny Medlem Gruppen

Default Opgrader fra Intel atom i mit jetway mini-ITX mobo?

Soo jeg for nylig købt en jetway mobo (model: NC91-230-LF), som fulgte med Intel 945gc chipset
som Intel Atom CPU kører kun 1.6 GHz + Jeg tror sine kun en enkelt kerne, så tvivler jeg på overclocking ville overhovedet være en mulighed
dette mobo suppourts DDR2 400/533MHz op til 2GB tho Jeg kører
bios synes temmelig OC venligt tilbyder at uret ram på 1100 eller 2200 og CPU fra 133 op til 333
tho jeg dnt selv KNO hvordan hastighed clocking værker siden im sposed at have en 1.6ghz processor, og det kun støvler på 133Mhz medmindre jeg indstille den til at starte højere (kun op til 333MHz)
hvilke andre CPU's er forenelige med mit mobo? im søger at få 2.0Ghz mindst forhåbentlig 3.0GHz eller tæt på at slå denne mini til en fuld tid gamer
: bede: behage hjælp mig alle mægtige silikone troldmænd!
Old 21. maj 2009, 20:25
Donor-Gruppen

Default Opgrader fra Intel atom i mit jetway mini-ITX mobo?

Du kan ikke "gøre det til en fuld tid gamer", det er det hele med en mini-ATX bundkort: lavt strømforbrug med Atom støtte. Køb et nyt bundkort.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.