![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Soo jeg for nylig købt en jetway mobo (model: NC91-230-LF), som fulgte med Intel 945gc chipset som Intel Atom CPU kører kun 1.6 GHz + Jeg tror sine kun en enkelt kerne, så tvivler jeg på overclocking ville overhovedet være en mulighed dette mobo suppourts DDR2 400/533MHz op til 2GB tho Jeg kører bios synes temmelig OC venligt tilbyder at uret ram på 1100 eller 2200 og CPU fra 133 op til 333 tho jeg dnt selv KNO hvordan hastighed clocking værker siden im sposed at have en 1.6ghz processor, og det kun støvler på 133Mhz medmindre jeg indstille den til at starte højere (kun op til 333MHz) hvilke andre CPU's er forenelige med mit mobo? im søger at få 2.0Ghz mindst forhåbentlig 3.0GHz eller tæt på at slå denne mini til en fuld tid gamer : bede: behage hjælp mig alle mægtige silikone troldmænd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke "gøre det til en fuld tid gamer", det er det hele med en mini-ATX bundkort: lavt strømforbrug med Atom støtte. Køb et nyt bundkort.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|