![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lige nu har jeg en E6300 OC 3 GHz. Jeg ønsker mere (måske) Jeg har for nylig så pris / ydelse i E8400 og jeg er ganske imponeret. hvis jeg får en jeg skulle have noget problem OC til 4GHz ligesom mange andre om luft. hvad tror du fyre tror? skal jeg gå 42nm?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korte svar: Hvis du har penge, og dit bundkort understøtter det, så ja, hvorfor ikke? Jeg vil regne tæt på 4 om luft også overvejer det 45nm, men det vil også afhænge af spænding dit bundkort kan levere. Still, en E6300 på 3 GHz, vil ikke blive bagefter mange CPU's.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vente og få hele pakken senere med DDR3 tbh.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan springe DDR 3. har ikke OC er min RAM for meget endnu. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Søger 2 Upgrade Pc Need Help Please | Countissa | General Hardware Chat | 9 | 22 oktober 2009 11:07 |
| Upgrade Spørgsmål - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E | Cyrez60659 | Grafikkort & Monitors | 1 | 30 april 2009 19:57 |
| Bundkort Upgrade Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7 februar 2009 20:59 |
| Endnu en opgradering eller REPLACE spørgsmål ... | anotherbob | General Hardware Chat | 4 | 14 november 2008 19:14 |
| Upgrade Spørgsmål | PC WhizzKid | Grafikkort & Monitors | 14 | 16 april 2008 15:14 |
| Thread Tools | |
| |