![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| juuri nyt minulla on E6300 OC 3 GHz. Haluan enemmän (ehkä) i äskettäin näki hinta / suorituskyvystä, E8400 ja olen varsin vaikuttunut. Jos saan minun ei pitäisi olla ongelma OC on 4GHz kuten monet muut ilman. mitä te ajatella? minun pitäisi mennä 42nm?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyhyt vastaus: Jos sinulla on rahaa, ja emolevy tukee sitä, niin kyllä, miksi ei? I'd varauduttava lähellä 4 lentoliikenteen liian huomioon se 45nm, mutta se riippuu myös jännitteet emolevyn voi toimittaa. Still, joka E6300 klo 3 GHz ei jäljessä monia CPU's.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd odottaa ja saada koko paketin myöhemmin DDR3 tbh.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| En voi ohittaa DDR 3. ole OC on minun RAM liikaa vielä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Looking 2 Päivitä Pc Need Help Please | Countissa | Rautatavaran Chat | 9 | 22 lokakuu 2009 11:07 |
| Päivitys Question - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512 Mt PCI-E | Cyrez60659 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 30th Apr 2009 19:57 |
| Emolevy Upgrade Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. helmikuu 2009 20:59 |
| Jälleen UPGRADE tai REPLACE kysymys ... | anotherbob | Rautatavaran Chat | 4 | 14. marraskuu 2008 19:14 |
| Päivitys Kysymys | PC WhizzKid | Graphics Cards & Näytöt | 14 | 16. Huhtikuu 2008 15:14 |
| Thread Tools | |
| |