![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| akkurat nå har jeg en E6300 OC 3 GHz. Jeg vil ha mer (kanskje) i nylig så pris / ytelse av E8400 og jeg er ganske imponert. hvis jeg får en jeg ikke ha problem OC til 4GHz som mange andre på luften. hva dere synes? bør jeg gå 42nm?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korte svaret: Hvis du har penger, og hovedkortet støtter det, så ja, hvorfor ikke? Jeg vil tro nær 4 på lufta for å vurdere det er 45nm, men det vil også avhenge av spenning hovedkortet kan levere. Likevel, en E6300 på 3 GHz vil ikke lagging bak mange CPUens.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vente og få hele pakken senere med DDR3 tbh.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan hoppe over DDR 3. har ikke OC's my RAM for mye ennå. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Leter 2 Upgrade Pc Need Help Ver | Countissa | General Hardware Chat | 9 | 22 oktober 2009 11:07 |
| Oppgrader Spørsmål - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E | Cyrez60659 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 30 april 2009 19:57 |
| Hovedkort Upgrade Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 7 februar 2009 20:59 |
| Enda en oppgradering eller ERSTATT spørsmål ... | anotherbob | General Hardware Chat | 4 | 14 nov 2008 19:14 |
| Oppgrader Spørsmål | PC WhizzKid | Kabinetter & Skjermer | 14 | 16 april 2008 15:14 |
| Thread Tools | |
| |