![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| just nu har jag en E6300 OC 3 GHz. Jag vill ha mer (kanske) jag nyligen såg pris / prestanda av E8400 och jag är mycket imponerad. om jag får en jag har inga problem OC till 4GHz liksom många andra i luften. vad gör ni tror? ska jag gå 42nm?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kort svar: Om du har pengar, och ditt moderkort stödjer det, så ja, varför inte? Jag skulle räkna nära 4 på luft också överväger det är 45nm, men det kommer också att bero på de spänningar moderkortet kan leverera. Fortfarande, en E6300 till 3 GHz inte släpar efter i många CPU's.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill vänta och få hela paketet senare med DDR3 tbh.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag kan hoppa över DDR 3. har inte OC är mitt RAM för mycket än. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Looking 2 Upgrade Pc Need Help Please | Countissa | General Hardware Chat | 9 | 22 Oktober 2009 11:07 |
| Uppgradera Fråga - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E | Cyrez60659 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 30 april 2009 19:57 |
| Moderkort Uppgradera Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 7 februari 2009 20:59 |
| Ännu en uppgradering eller REPLACE frågan ... | anotherbob | General Hardware Chat | 4 | 14 november 2008 19:14 |
| Uppgradera Fråga | PC WhizzKid | Grafikkort & Skärmar | 14 | 16 april 2008 15:14 |
| Thread Tools | |
| |