![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Tämä on ensimmäinen kerta yrittää päivittää minun laitteiston (aina on veljeni tekee kaikkensa). Joten olen päättää päivittää minun ram, mutta minulla ei juurikaan ole mitään tietoa tietokoneen hardware.I on kaksi fi upgrade.The ensimmäinen emolevy on P5B-E-Plus ja sillä on 1 Gt ram.The toinen emolevy on 865PE Neo2-P: n ja se on 2 512 Mt ram.I olen ajatellut päivitettäessä 3gb ram koska ikkuna xp voi käyttää vain niin paljon. Olen epävarma siitä paljon asioita, kuten ei minun emolevyn tarvitse asentaa ram yhdistämään paria? tai se tuki dual-kanava muistiin ja millaista DDR tarvitsen? |
|
| |||
| |||
| Windows XP 32-bittinen (x86) tulee käyttämään approximatley 3.5GB RAM-muistia. Windows XP 64-bittinen (x64) tulee käyttämään enemmän kuin olisi ikinä haluamme, ja olet todennäköisesti rajoittaa emolevyn. (ks. alla) The Asus P5B-E tukee Dual-Channel DDRII Ram. Ainoastaan jopa 800MHz vaikka, joka on syytä panna merkille. MSI 865PE Neo2-platina tukee enintään 4 Gt. DDRIII Ram on tuettu, mutta ei hyvin - kiinni DDRII. Älä viettää paljon RAM, erityisesti ei MSI - se ei ole suuri tuotemerkin comaperd muita johtavia valmistajia, ja se on hyvin vanhentunut. Jos silti tarvitse apua tuotemerkit RAM käydä - Carbon's your man, katso hänen Laitteet valintoja säikeen tästä.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Onko Dual-Channel tarkoittaa, että minun täytyy ostaa ram samanlaiset paria tai se ei toimi? jos ei voi juuri ostaa DDR2 2GB 800MHz ram minun Asus P5B-E minun ikkuna xp on 32bit? Minulla oli mennä sivu puhelun crucial.com ja tehdä etsiä emolevyn 865PE Neo2-P: n ja se sanoa, että se käyttää vain DDR1 ram? thx varten nopea vastaus BTW |
|
| |||
| |||
| Jos sinulla on vain aikovat käyttää 1 kiinni sitten se käy hyvin. Mutta jos käytät 2 sauvat ja 1GB sanoa, niin voit joutua vaikeuksiin, jos he ovat erilaisia. (eli ostat 2GB nyt, mutta tulevaisuudessa ostaa toisen 2GB kiinni) Ratkaiseva testauslaitteen on yleensä melko kunnioitettava .. mutta kun näytti muutama eri paikoissa ne kaikki ilmoittanut oli DDR2. Perustuen että vaikka sinun I'd ostaa DDR, koska se vanha mobo, ja ei todellakaan ole syytä käyttää paljon. Mene vain joitakin yleisiä DDR .. it'll joko pakata kaikki yhdessä tai niin vanhentunut se ei ole lainkaan sen arvoinen pian. Jos fancy se voi päivittää mobo samanaikaisesti.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR on paljon kalliimpaa kuin DDR2 ...
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
|
|
| |||
| |||
| Se, että kukaan ei saa sitä enää on nostanut hintoja kaksinkertaisen kolminkertaisen hinnan DDR2. Se ei voi olla sen arvoista.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Joo, mutta voit löytää käyttää DDR helposti ja halvalla ihmisiltä, jotka eivät todella ymmärrettävä, että. Kuitenkin minun oli se, että se ei ole kannattaa panostaa DDR2 tai mitään edes moderni, you'd be better off päivitystä mobo, ennen kuin teemme, tai joudut tekemään sen kaiken uudelleen hyvin pian.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| RAM upgrade | awear2002 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 14th Jun 2008 15:57 |
| Päivitä tai Älä päivitä ..., että on kysymys | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 22. Jan 2008 20:45 |
| Pitäisikö minun päivittää ...? | dmdougie | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 18. lokakuu 2007 06:10 |
| CPU Upgrade | boyler | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 2nd Lokakuu 2007 16:07 |
| Voitko päivittää? | nsood3 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 1. elo 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |