![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm harkitsee päivitystä minun tietokoneen suorittimen, joka e6300 (1,8 GHz: n Core 2 Duo), jonka e8400 3,0 GHz: n Core 2 Duo. Oma emolevy on MS-7301, PC oli Packard Bell varastossa rakennettu, jotka olen lisännyt 500W PSU ja on tilannut yksi 8800GTS 512MB varten. Tuleeko minun mobo olla? Entä BIOS? I ", yhteensä noviisi klo CPUs ja oli vain etsit jotain neuvoja! Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun aluksella on sopusoinnussa E8400 niin se pitäisi olla pelkkä suora vaihtokauppa
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Minun täytyy päivittää BIOS? Parempi katsoa kuin katua? Its a Phoenix 3,03 atm. Tuorein päivitys on 3.7. |
|
| |||
| |||
| No mukaan teidän tiedot siinä todetaan, että voit suorittaa anE8400 mutta ei mainita ottaa päivittää bios, joten tässä mo InTime id sanoa ei
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MS-7301 natiivisti tukee 1066 FSB. Jos toimivat hyvin pois pakkauksesta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Olen tätä samaa asennus ja juuri päivittänyt Core 2 Duo 6600 (2.4mghz), jonka e8400. Heti kun asettaa e8400 ja alkaa, järjestelmä jumittuu heti. Laitoin 6600 takaisin ja kaikki on kunnossa. Onko tämä siru ongelma luulet tai perusasetuksen yhteensopimattomuus ongelma? kiitos auttaa Bob |
|
| |||
| |||
| Yhteensopimattomuudet, todennäköisesti. Heitä on 6600, flash BIOS ja katso, jos et voi suorittaa 8400.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sitä ei voida näyttää emolevyn ilman Messing noin. Vilkkuva bios tässä tapauksessa tulee lajitella vrm asetukset suorittimen (todennäköisesti - tarkista valmistajan kanssa), mutta se ei toimi ilman FSB on Kokonaispistemäärä alkaen on varastossa 266mhz (quad pumpataan - 1066mhz) on 333mhz (quad pumpataan - 1333mhz ). Niin se on, ei, se ei toimi emolevyn.
|
| |||
| |||
| Quote:
The 6600 on 1066mhz FSB CPU. Emolevyn natiivisti runs, max, joka 1066mhz FSB. The E8400 runs on 1333mhz FSB. Siksi se ei toimi. Jos mahdollista, sinun on overclock että FSB alkaen 266mhz ja 333mhz.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä alex. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Overclocking Intel E8400 - Core nopeus ja kerrannaisvaikutus vaihdelleet | juan bueno | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 6. Jun 2009 15:45 |
| Asus P5Q Pro Intel E8400 ylikuumenemisella Please help | krazor | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 10. lokakuu 2008 04:21 |
| E8400 | Gazmondo | CPUs, Emolevyt & RAM | 15 | 10th Mar 2008 16:48 |
| Intel E8400 ja eVGA nForce 680i BIOS | Aceras | Rautatavaran Chat | 4 | 25 Jan 2008 00:28 |
| Intel prosessorit - Päivitys minun Intel Pentium 4 2,66 GHz | Glitch | Rautatavaran Chat | 1 | 21. Sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |