![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben overweegt upgraden van mijn PC's CPU een e6300 (1,8 Ghz Core 2 Duo) met een e8400 3,0 GHz Core 2 Duo. Mijn moederbord is een MS-7301, PC was een Packard Bell voorraad gebouwd die ik heb een 500W PSU aan en bestelde een 8800GTS 512MB voor. Zal mijn mobo verenigbaar? Hoe zit het met de BIOS? I ", een totaal onervaren op processoren en was gewoon op zoek naar wat advies! Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw raad is met de E8400 dus het moet gewoon een rechte SWOP
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Moet ik een upgrade van de BIOS? Better safe than sorry? Het is een Phoenix 3.03 atm. Laatste upgrade is 3.7. |
|
| |||
| |||
| Nou volgens uw specs staat dat je het kan draaien anE8400 maar maakt geen melding van te upgraden van de bios, dus op dit mo intime id nee zeggen
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MS-7301 ondersteunt native 1066 FSB. Zou moeten werken uit de doos.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb dit exact dezelfde setup en zojuist geupgrade van Core 2 Duo 6600 (2.4mghz) naar een e8400. Zodra die de e8400 en start het systeem vastloopt meteen. Ik leg het terug in 6600 en alles is prima. Is dit een chip probleem denk je, of een fundamentele onverenigbaarheid probleem? bedankt voor je hulp Bob |
|
| |||
| |||
| Onverenigbaarheid, meest waarschijnlijk. Gooi in de 6600, flash de BIOS en kijk of u niet kunt uitvoeren van de 8400.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal niet worden uitgevoerd in het moederbord zonder enige Messing over. Knippert de bios in dit geval zal sorteren de VRM-instellingen voor de cpu (waarschijnlijk - contact op met de fabrikant), maar het zal niet werken zonder de FSB overclocked worden uit het bestand 266mhz (quad gepompt - 1066MHz) tot 333MHz (quad gepompt - 1333MHz ). Dus zoals het nu voorligt, nee, het zal niet werken in het moederbord.
|
| |||
| |||
| Citaat:
De 6600 is een 1066MHz FSB cpu. Het moederbord native draait, Max, een 1066MHz FSB. De E8400 draait op een 1333MHz FSB. Daarom is het niet werkt. Indien mogelijk, moet je de FSB overklokken van 266mhz tot 333MHz.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ik ben het met Alex. |