![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle - jeg tænker på at opgradere mit bundkort. Det er en AM2 bundkort i dag huser et AMD 64 x 2 6000 + @ 3,0 GHz med 4 GB 677 RAM og et 8500GT. Jeg er ikke en gamer, så grafikkortet er helt fint til mine behov - secondlife, aero, compiz osv. Men mit bundkort kun har 2 DIMM slots til RAM, og jeg er vant til at have 4 ... [do videoredigering. virkninger] og sort er tilbøjelig til at få en AM2 + bundkort, så hvis jeg opgradere til et fænomen på et tidspunkt vil jeg ikke brug for et nyt bundkort. Hvad jeg spekulerer jeg gæt er, er det sikkert / nemt at tage CPU ud af et bundkort og stcik det i en ny? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Ja, bare sørg for, at nye mobo understøtter både den gamle og nye CPU, og at du er jordet ved berøring af komponenter. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Den eneste fiddly smule er at forbinde de rigtige ledninger mellem mobo og sagen front on / off / reset afbrydere og sagen højttaler. Soklerne er sædvanligvis proppet sammen og utilgængelige!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og du vil sandsynligvis være bedst at købe et nyt rør af termisk pasta, når du får dit bord til CPU'en, da det vil være bedre end igen usuing, hvad der er i øjeblikket på CPU.
| |||
| |||
| Jeg byggede den computer jeg tænker på opgradering, så kender trange mobo's! på dette punkt, kom min CPU med en termisk "pude" type ting, der allerede var på heatsink så ikke nødt til at bruge termisk pasta. vil det stadig være i orden, eller skal jeg få nogle termisk pasta til at sikre. penom's er AM2 + jeg ret? og AM2 + mobo har en tendens til at støtte AM2 ... og nogle AM2 dem støtte AM2 +, men til en nedsat hastighed eller topmøde. |
|
| |||
| |||
| Puden er alt hvad du behøver.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp Opgradering PC! | chronicatm | General Hardware Chat | 8 | 17th Dec 2008 16:38 |
| Opgradering af bundkort | mrdaveyk | CPU, bundkort og RAM | 20 | 24 august 2008 14:57 |
| Ville gerne have noget hjælp med opgradering af PC | xioner | General Hardware Chat | 16 | 22 april 2008 06:57 |
| Opgradering af en gammel pc | natty | General Hardware Chat | 3 | 7 december 2007 10:13 |
| Opgradering af nogen? | alex | CPU, bundkort og RAM | 7 | 21. jul 2007 13:03 |
| Thread Tools | |
| |