![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki - Ajattelen päivitystä minun emolevyn. Se AM2 emolevyn hetkellä asuntojen AMD 64 x 2 6000 + @ 3,0 GHz 4 Gt 677 muistia ja 8500GT. En ole pelaaja, joten näytönohjain on täysin sakkoa minun tarpeisiin - secondlife, Aero, Compiz etc Olen kuitenkin emolevy on vain 2 DIMM-paikkaa ja muistia, ja olen tottuneet 4 ... [do videon. vaikutuksia] ja kinda olen taipuvainen saada AM2 + emolevy niin, että jos päivitän Phenom jossain vaiheessa minä tarvitse uusi emolevy. Mitä olen ihmetellen Luulen on, onko se turvallista / helppoa ottaa CPU ulos emolevyn ja stcik sen uuden? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Joo, just varmista, että uusi MOBO tukee sekä vanhojen ja uusien suorittimen ja että olet maadoitettu koskettaessa osia. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Vain pikkutarkka vähän on yhdistää oikea johdot välillä MOBO ja asian eteen on / off / reset-kytkimet ja jos puhuja. Pistorasiat ovat yleensä tupaten täynnä yhdessä ja saavuttamattomissa!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja olet luultavasti parasta ostaa uusi putki lämpö liitä kun saat lautakunta CPU, koska se on parempi kuin uudelleen usuing mikä on tällä hetkellä CPU.
| |||
| |||
| Rakensin tietokoneen Ajattelen kehitettävä, jotta tietää kaiken ahtaissa MOBO's! Tältä osin minun keskusyksikkö mukana terminen "pad"-tyyppinen juttu, että oli jo siili niin ei tarvitse käyttää Thermal Paste. Onko tämä vielä kunnossa, tai jos saan lämpö Liitä varmistaa. penom n on AM2 + Olenko oikeassa? ja AM2 + MOBO tapaavat tukea AM2 ... ja jotkut AM2 niistä tukee AM2 + mutta alennetulla nopeudella tai huippukokouksessa. |
|
| |||
| |||
| Pad on kaikki mitä tarvitset.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje Päivitys PC! | chronicatm | Rautatavaran Chat | 8 | 17. Joulukuu 2008 16:38 |
| Päivitys emolevy | mrdaveyk | CPUs, Emolevyt & RAM | 20 | 24th Aug 2008 14:57 |
| Haluaisin apua päivitystä kpl | xioner | Rautatavaran Chat | 16 | 22. Huhtikuu 2008 06:57 |
| Päivitys vanha PC | näppärä | Rautatavaran Chat | 3 | 7. Joulukuu 2007 10:13 |
| Päivitys anyone? | alex | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 21. Jul 2007 13:03 |
| Thread Tools | |
| |