![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal - ik denk het upgraden van mijn moederbord. het is een AM2 moederbord momenteel bevindt zich een AMD 64 x 2 6000 + @ 3,0 GHz met 4 GB 677 RAM en een 8500GT. Ik ben geen gamer, dus de grafische kaart is helemaal prima voor mijn behoeften - secondlife, Aero, Compiz etc Echter, mijn moederbord heeft maar 2 DIMM-slots voor RAM, en ik ben gewend aan het hebben van 4 ... [do video editing. effecten] en nogal geneigd ben om een AM2 + moederbord zodat je dat als ik een upgrade naar een Phenom op een bepaald moment zal ik geen behoefte aan een nieuw moederbord. Wat ik vraag me af ik denk is, is het veilig / gemakkelijk om de CPU uit te maken van een moederbord en stcik het in een nieuwe? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ja, maar zorg ervoor dat de nieuwe mobo ondersteunt zowel de oude en nieuwe CPU en dat u bent geaard bij het aanraken van onderdelen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| De enige beetje onhandig is het verbinden van de juiste draden tussen het mobo en de zaak voor aan / uit / reset schakelaars en case luidspreker. De stopcontacten zijn meestal opeengepakt en ontoegankelijk!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en je zou waarschijnlijk de beste aankoop van een nieuwe tube koelpasta als je je board voor de CPU, want het zal beter zijn dan re-usuing wat er momenteel op de CPU.
| |||
| |||
| Ik bouwde de computer Ik denk het upgraden zodat alles weten over krap mobo's! op dat punt, mijn cpu kwam met type een thermische 'pad' ding dat zo was al op de heatsink niet hoefde te koelpasta te gebruiken. zou dit nog goed zijn, of moet ik nog wat koelpasta om ervoor te zorgen. penom zijn AM2 + am i right? en AM2 + mobo's geneigd te ondersteunen AM2 ... en sommige AM2 degenen ondersteuning AM2 +, maar op een lagere snelheid of top. |
|
| |||
| |||
| Het pad is alles wat u nodig hebt.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |