![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle - Jeg tenker på å oppgradere mitt hovedkort. det er et AM2 hovedkort i dag huser en AMD 64 x 2 6000 + @ 3,0 GHz med 4GB 677 RAM og et 8500GT. Jeg er ingen gamer, så grafikkortet er helt greit for mitt behov - SecondLife, aero, compiz osv. Har imidlertid min hovedkort bare 2 DIMM-plasser for RAM, og jeg er vant til å ha 4 ... [gjøre videoredigering. effekter] og slag er tilbøyelig til å få en AM2 + hovedkort slik at hvis jeg oppgraderer til en Phenom på et tidspunkt jeg ikke trenger et nytt hovedkort. Det jeg lurer jeg antar er, er det trygt / lett å ta CPU ut av et hovedkort og stcik det i en ny en? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Ja, bare pass på at nye mobo støtter både gamle og nye CPU og at du er jordet når berører komponenter. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det eneste vanskelige biten er å koble seg rett ledningene mellom mobo og saken foran / på / reset brytere og case høyttaler. De kontakter er vanligvis stuvet sammen og utilgjengelig!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og du vil trolig være best å kjøpe en ny tube termisk pasta når du får ditt bord for CPU, da det vil være bedre enn nytt usuing hva er for tiden på CPU.
| |||
| |||
| Jeg bygde maskinen Jeg tenker på å oppgradere så vet alt om trange mobo's! på dette punktet, kom min cpu med en termisk "pute" type ting som allerede var på heatsink så trengte ikke å bruke termisk pasta. ville dette fortsatt være bra, eller burde jeg få noen termisk pasta for å være sikker. penom's er AM2 + Har jeg rett? og AM2 + mobo har en tendens til å støtte AM2 ... og noen AM2 de støtter AM2 +, men med en redusert hastighet eller toppen. |
|
| |||
| |||
| Puten er alt du trenger.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp Oppgradere PC! | chronicatm | General Hardware Chat | 8 | 17 desember 2008 16:38 |
| Oppgradering hovedkort | mrdaveyk | CPUer, Hovedkort & RAM | 20 | 24 august 2008 14:57 |
| Ønsker hjelp med å oppgradere PC | xioner | General Hardware Chat | 16 | 22 april 2008 06:57 |
| Oppgradering av en gammel PC | natty | General Hardware Chat | 3 | 7 desember 2007 10:13 |
| Oppgradering av alle? | alex | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 21 juli 2007 13:03 |
| Thread Tools | |
| |