![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nu har jeg i øjeblikket har en AMD Athlon 64 X2 dual core pro, 3800, 2 GHz processor, de fleste spil der kommer ud nu, er der kræver mere end 2GHz,
Behøver jeg at udskifte hele bundkortet for at få en hurtigere processor? denne omstændighed thats sin dual core betyder jeg har 2GHz to gange? (Jeg tvivler på det) og endelig ikke erstatte den hovedkort på alle indflydelse på min harddisk, gemte filer etc etc? ![]() cheers gutter! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg ved, du har 4GHz som du har dual core.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
De fleste bundkort understøtter en hurtigere processor, men ikke sikker på, hvis du er S939 eller AM2 Jeg tror ikke, du er nødt til at opgradere din CPU, men måske dit grafikkort i stedet Hvilken slags Grafikkort gøre dig selv?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| I øjeblikket ejer en gefroce 7600-serien, ved jeg, for en kendsgerning, at nu er forældet i forhold til nye udgivelser, ive været tanker om at købe en ny, men ikke sikker på, om itd gøre en forskel, im tænker på sprøjt mit studielån, ud på en 8.400 ultra-serien |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med hensyn sprøjte ud på en 8400-serien. Err .... ikke. En 7.600 vil tørre gulvet med en 8.400. Hvis du ikke er fussed om DX10 spil derefter se på et 7900GT eller X1950XT. Hvis du ønsker en DX10-kort (der kører Vista eller planlægning på det?) Se på et 8600GT eller 320MB 8800GTS. Din CPU vil, når parret med nogen af disse kort (og på en res på 1280x1024), kører stort set ethvert spil kastet på det. Det er stadig en god chip, ville jeg bekymre mere (som social siger) om opgradering af grafikkortet. Hvis du spilletid på et højere opløsning end den jeg har nævnt, vil disse kort stadig ikke, bortset fra 8600GTS, men du derefter vil måske tænke på en hurtigere CPU, da det vil begynde at forårsage flaskehalsproblemer ved høje detalje indstillinger / AA. I betragtning af de priser, der i dag vil det ikke være et dyrt køb af en AMD chip.
|
| |||
| |||
| hhhmmm godt jeg i øjeblikket har vista, fik det med et bundt com gerne ...... jeg kan ikke spille spil såsom Bioshock, medmindre den minimale indstillinger og en 1024 res .... infact jeg dont kende nogen spil jeg kan køre i høj indstillinger på en 1024 res ..... vista spiser det op? min processor er anført ovenfor, og min ram er 2GB ... hvor jeg går galt lol |
|
| |||
| |||
| Ram beløb er fint, sweet spot for XP var 1GB, for Vista er det 2GB. Vista gør, som du har mistanke om, kræver flere system ressourcer. Som du har problemer med at køre over 1024x768 Jeg vil varmt anbefale en, i det mindste, 8600GTS eller helst en 320MB 8800GTS. Og opgradering af CPU. Ved du, hvad socket det er? (939, AM2)
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ret, medmindre du har patienter med mig, spørger mig om stikkontakter, im clueless, ive fik computeren ret Infront af mig med låget, som ive blevet narre rundt med mine ram sticks |
|
| |||
| |||
| Kør Everest fra den downloader afsnittet og stillingen CPU info her. |