![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
--------[ CPU ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------
CPU Ominaisuudet: Suoritintyyppi Unknown, 2000 MHz Ohjeisto x86, x86-64, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2, SSE3 L1 Code Cache 64 KB L1 Data Cache 64 KB L2-välimuisti 512 kB (Asynchronous) Multi CPU: Motherboard ID OEM00000 PROD00000000 CPU # 0 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU # 1 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz Suorittimen käyttö: CPU # 1 / Core # 1 0% CPU # 1 / Core # 2 0% on oikeudenmukainen teillä totaly menettänyt minua nyt
My System: Minun
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Anteeksi, voitteko lähettää emolevyn vähän myös.
|
|||
|
|||
|
Ive vain huomannut minun käyttöjärjestelmän Beta --
Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows Vista Home Edition 6.0.6000 (WinVista Beta) varmasti thats not good? ja minun emolevyn tiedot alle, mutta se doesnt kertoa paljon? --------[ Emolevy ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- Emolevy Ominaisuudet: Emolevyyn ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Motherboard Name Tuntematon kopioinut väärä vähän? |
|
|
|||
|
|||
|
Hmmm thats outoa, ei ole mitään mainintaa siitä, mitä socket olet. Tulen teille sekuntia.
Käytössä beta huomata, joka esitti Vista koneeseen? |
|
|
|||
|
|||
|
Avaa liitetiedosto, joka on tiedot tarvitaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ostin sen Evesham niin se oli jo asennettu
ok vain tarkistaa ur liitetiedoston, kun en tarkalleen, mitä olet tehnyt sen vain osoittaa Emolevy Ominaisuudet: Emolevyyn ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Motherboard Name Tuntematon thats it, ei mitään sen alla lainkaan juuri törmäsi esupport.com ja apprently minun pitäisi maksaa 30 dollaria ja päivitän BIOS Flash BIOS Upgrade1 Tämä tietokone ajaa minut hulluksi! |
|
|
|||
|
|||
|
Na, eivät maksa.
Onko PC merkkituotteita? Jos niin mikä merkki ja malli? |
|
|
|||
|
|||
|
Evesham
ja aina kun Soitin asiakastukeen kun ensin sai PC (Vista oli turha alussa) he pyysivät määrä - w001258566 jos se väärä Sorry mate, im going kutsua sitä yön anyways, Cheers for your help useimpien illalla kaveri, hyvin antelias!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tarvitset tiedot niistä perämies suorittimen tyypin Everest ei ole vetää tarvittavat tiedot.
Vain kysyä, mitä liitäntään suorittimen on. Hyvää yötä apulainen, ja olet tervetullut. |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on samasta asiasta, jolla on sama järjestelmä näyttää siltä
![]() EDIT: Terve, olen uusi täällä. Löytyi ya'll jonka followiong hakutuloksen. Ja ... Olen täydellinen ja täydellinen menetys ... |