![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| --------[ CPU ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------
CPU-Eigenschappen: CPU Type Unknown, 2000 MHz Instruction Set x86, x86-64, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2, SSE3 L1 Code Cache 64 KB L1 Data Cache 64 KB L2 Cache 512 KB (Asynchronous) Multi CPU: Moederbord ID OEM00000 PROD00000000 CPU # 0 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU # 1 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU-gebruik: CPU # 1 / Kern # 1 0% CPU # 1 / Kern # 2 0% om eerlijk jullie hebben verloren totaly me nu Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry, kunt u na het moederbord beetje ook.
| |||
| |||
| ive net gemerkt dat mijn besturingssysteem is BETA -- Operating Systeem Microsoft Windows Vista Home Edition 6.0.6000 (WinVista Beta) thats zeker niet goed? en mijn moederbord info is onder, maar het doet veel vertellen? --------[ Moederbord ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- Moederbord Eigenschappen: Moederbord ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Moederbordnaam Onbekend gekopieerd de verkeerde bit? |
|
| |||
| |||
| Hmmm thats vreemd, er is geen melding gemaakt van welke socket je hebt. Ik kom bij je terug komen in een sec. Op de beta notitie die zetten Vista op de machine? |
|
| |||
| |||
| Open de bijlage, dat is de informatie nodig. |
|
| |||
| |||
| Ik kocht het uit Evesham dus al geïnstalleerd was ok net gecontroleerd ur beslag, wanneer ik precies doen wat je gedaan hebt het gewoon zien Moederbord Eigenschappen: Moederbord ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Moederbordnaam Onbekend thats it, niets eronder helemaal Ik struikelde over esupport.com en apprently ik moet betalen 30 dollar om mijn BIOS upgrade met Flash BIOS Upgrade1 deze computer is driving me insane! |
|
| |||
| |||
| Na, niet betalen. Is de PC-merk? Zo ja, welke merk en model? |
|
| |||
| |||
| Evesham en wanneer ik belde de klantenservice toen ik voor het eerst de pc (Vista is nutteloos bij het begin) vroegen ze voor het aantal - w001258566 indien haar de verkeerde info Sorry mate, im going to noemen het een nacht anyways, cheers voor uw hulp voor het grootste deel van de avond pal, zeer gul! |
|
| |||
| |||
| U moet de info van hen stuurman op de CPU type als Everest is niet te trekken de benodigde info. Vraag het maar aan hen wat uw CPU socket is. Goodnight stuurman, en je bent van harte welkom. |
|
| |||
| |||
| Ik heb hetzelfde probleem met hetzelfde systeem lijkt ![]() EDIT: Hallo, ik ben nieuw hier. Gevonden ya'll followiong door een zoekresultaat. En ... Ik ben op een volslagen en volledig verlies ... |