![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| --------[ CPU ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------
CPU Egenskaper: CPU Type Unknown, 2000 MHz Instruction Set x86, x86-64, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2, SSE3 L1 Code Cache 64 KB L1 Data Cache 64 KB L2-cache 512 kB (Asynchronous) Multi CPU: Motherboard ID OEM00000 PROD00000000 CPU # 0 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU # 1 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU-bruken: CPU # 1 / Core # 1 0% CPU # 1 / Core # 2 0% å være rettferdige dere har totaly mistet meg nå Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager, du kan legge inn hovedkortet litt også.
| |||
| |||
| ive rettferdig bemerket mitt operativsystem er BETA -- Operativsystem Microsoft Windows Vista Home Edition 6.0.6000 (WinVista Beta) sikkert dvs ikke bra? og min hovedkort info ligger under, men den ikke fortelle deg mye? --------[ Hovedkort ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- Hovedkort Egenskaper: Motherboard ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Motherboard Name Ukjent kopiert feil bit? |
|
| |||
| |||
| Hmmm dvs odde, er det ikke nevnt hva socket du har. Jeg kommer tilbake til deg i en sek. På beta notatet som satte Vista på maskinen? |
|
| |||
| |||
| Åpne vedlegget, som er nødvendig info. |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte den fra Evesham, så det var allerede installert ok bare sjekket ur vedlegg, når jeg gjøre akkurat hva du har gjort det viser bare Hovedkort Egenskaper: Motherboard ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Motherboard Name Ukjent thats it, noe under det hele tatt, Jeg snublet over esupport.com og apprently jeg skulle betale $ 30 for å oppgradere bios med BIOS Upgrade1 denne datamaskinen kjører meg gal! |
|
| |||
| |||
| Na, ikke betaler. Er PC-merket? I så fall hvilke merke og modell? |
|
| |||
| |||
| Evesham og når jeg ringte kundesupport Når jeg først fikk PC (vista var ubrukelig i starten) de ba om antall - w001258566 hvis dens feil info sorry mate, im skal kalle det en kveld allikevel, hurra for din hjelp for det meste av kvelden kamerat, veldig generøs! |
|
| |||
| |||
| Du trenger info fra dem matt på CPU type som everest er ikke trekke den nødvendige informasjon. Bare spør dem hva socket CPU-er. Goodnight kompis, og du er velkommen. |
|
| |||
| |||
| Jeg har det samme problemet med det samme systemet den vises ![]() EDIT: Hei, jeg er ny her. Funnet ya'll by followiong et søkeresultat. Og ... Jeg er på en knusende og fullstendig tap ... |