![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| --------[ CPU ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------
CPU Egenskaper: CPU Typ Unknown, 2000 MHz Instruktionsuppsättning x86, x86-64, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2, SSE3 L1 Code Cache 64 KB L1 Data Cache 64 KB L2-cache 512 KB (Asynchronous) Multi CPU: Moderkort ID OEM00000 PROD00000000 CPU # 0 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU # 1 AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800 +, 2009 MHz CPU-användning: CPU # 1 / Core # 1 0% CPU # 1 / Core # 2 0% att vara rättvis ni har totaly förlorat mig nu Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tyvärr kan du skicka moderkortet lite också.
| |||
| |||
| ive märkte bara mitt operativsystem är BETA -- Operativsystem Microsoft Windows Vista Home Edition 6.0.6000 (WinVista Beta) säkert thats not good? och mitt moderkort info finns under, men den icke berätta mycket? --------[ Moderkort ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- Moderkort Egenskaper: Moderkort ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Moderkortsnamn Unknown kopierade fel bit? |
|
| |||
| |||
| Hmmm thats udda, det finns ingen hänvisning till något socket du har. Jag kommer tillbaka till dig i en sekund. På beta anteckning som satte Vista på maskinen? |
|
| |||
| |||
| Öppna den bifogade filen, som är den info needed. |
|
| |||
| |||
| Jag köpte den från Evesham så det var installerat redan ok bara kontrolleras ur kvarstad, när jag gör exakt vad du har gjort det just visar Moderkort Egenskaper: Moderkort ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 Moderkortsnamn Unknown thats it, inget under det alls, Jag snubblade precis över esupport.com och apprently jag skulle betala $ 30 för att uppgradera bios med Flash BIOS Upgrade1 datorn gör mig galen! |
|
| |||
| |||
| Na, inte betalar. Är datorn märkesvaror? Om ja, vilka märke och modell? |
|
| |||
| |||
| Evesham och när jag ringde kundtjänst när jag först fick PC (Vista var värdelösa i början) de bad om antalet - w001258566 om dess fel info ledsen kompis, im går att kalla det för en natt anyways, skål för er hjälp under större delen av kvällen kompis, mycket generös! |
|
| |||
| |||
| Du kommer att behöva information från dem styrman på CPU-typ som Everest är inte dra de nödvändiga info. Bara frågar dem vad uttaget din CPU. Goodnight mate, och du är välkommen. |
|
| |||
| |||
| Jag har samma problem med samma system som det verkar ![]() EDIT: Hej, jag är ny här. Hittade ya'll av followiong ett sökresultat. Och ... Jag är på en fullkomlig och total förlust ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp Uppgradering PC! | chronicatm | General Hardware Chat | 8 | 17 december 2008 16:38 |
| Uppgradering Moderkort | d0od | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 13 juli 2008 13:33 |
| Skulle vilja ha hjälp med att uppgradera st | xioner | General Hardware Chat | 16 | 22 april 2008 06:57 |
| Uppgradering av en gammal dator | prydlig | General Hardware Chat | 3 | 7 december 2007 10:13 |
| Uppgradering av någon? | alex | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 21 juli 2007 13:03 |
| Thread Tools | |
| |