![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi, im vil opgradere min RAM fra 256MB til 1012mb, min laptop er en Medion MIM2220. Skal jeg bare plug den nye ram-kort i og slukker jeg gå? Eller skal jeg bruge til at installere noget?
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Sørg for at du har det slukket første naturligvis lol
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hvis den kan håndtere 1 gig ..
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg allerede har konstateret, at der, maks. kapacitet er 2 gig.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
En anden ting, nogle af de ram-kort im kigger på er 533mhz og andre er 667 MHz. Vil kun én af dem arbejde på min bærbare computer? Eller vil de 667 MHz en bare være hurtigere? |
|
|
|||
|
|||
|
Det vil være det rigtige antal af ben og være bærbar hukommelse, som for det MHz bliver du nødt til at finde ud af, hvad dit bord understøtter op til, men du bør finde med 533mhz
|
|||
|
|||
|
Hvordan finder jeg ud af, hvad mit bord understøtter op til?
|
|
|
|||
|
|||
|
Skriv dit mærke og model no. af din bærbare computer, hvis den nøjagtige model nummer er "D95924" DDR2-667 er den max understøttet af, at lappy
|
|||
|
|||
|
533mhz er udmærket til en lappy. selv om dig, hvis du vil gå med 667, og det er dk enelige så du plejer synes meget ydeevne forskel.
|