![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi, im going to upgrade mijn ram uit een 256mb naar 1012mb, mijn laptop is een Medion MIM2220. Kan ik gewoon de stekker van de nieuwe RAM-kaart in en off I go? Of moet ik iets installeren?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Zorg ervoor dat u hebt uitgeschakeld eerste natuurlijk lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de veronderstelling dat het kan omgaan met 1 gig ..
| |||
| |||
| Ja dat heb ik al gecontroleerd, max. capaciteit is 2 gig. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nog een ding, een aantal van de ram kaarten im te kijken naar zijn 533MHz en 667MHz anderen. Zal slechts een van hen werken op mijn laptop? Of zal de 667 MHz een gewoon sneller? |
|
| |||
| |||
| Het zal moeten het juiste aantal pinnen en laptop geheugen, als voor de mhz moet u weten wat uw bord ondersteunt maximaal, maar je moet zoeken met 533MHz
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hoe kom ik erachter wat mijn bord ondersteunt maximaal? |
|
| |||
| |||
| Plaats uw merk en model niet. van uw laptop, wanneer de exacte typenummer is "D95924" DDR2-667 is de max ondersteund door dat lappy
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| 533MHz is prima voor een lappy. hoewel u als u wilt gaan met 667 en het is com enigbaar u wont lijken veel prestatie verschil. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zou graag wat hulp bij het upgraden pct | xioner | Algemeen Hardware Chat | 16 | 22 apr 2008 06:57 |
| Upgraden van een oude PC | mosi | Algemeen Hardware Chat | 3 | 7 Dec 2007 10:13 |
| Upgraden van mijn CPU | gazzzwp | Algemeen Hardware Chat | 3 | 14 okt 2007 03:20 |
| Upgraden van mijn ram | Ashley Williams | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 8e sep 2007 04:32 |
| Upgraden Help | Fish and chips | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 6e sep 2007 05:24 |
| Thread Tools | |
| |