![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi, im skal oppgradere ram fra 256 MB til 1012mb, min laptop er en Medion MIM2220. Må jeg bare å koble den nye ram kortet i og utenfor jeg gå? Eller trenger jeg å installere noe?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Kontroller at du har det slått av første selvfølgelig lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Antar det kan håndtere 1 gig ..
| |||
| |||
| Ja jeg allerede sjekket at, maks kapasitet er 2 gig. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
En annen ting, noen av ram kort im ser på er 533MHz og andre er 667 MHz. Vil bare én av dem jobber på min bærbare? Eller vil 667MHz en bare være raskere? |
|
| |||
| |||
| Det vil være rett antall pinner og være laptop minne, som for MHz må du finne ut hva styret støtter opp til, men du skal finne med 533MHz
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan finner jeg ut hva min styret støtter opptil? |
|
| |||
| |||
| Legg inn merke og modell no. av den bærbare datamaskinen, hvis den nøyaktige modellnummeret er "D95924" DDR2-667 er det høyeste som støttes av at lappy
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| 533MHz er bra for en lappy. Selv om du vil gå med 667 og det er no patible så du wont synes mye ytelse forskjell. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ønsker hjelp med å oppgradere PC | xioner | General Hardware Chat | 16 | 22 april 2008 06:57 |
| Oppgradering av en gammel PC | natty | General Hardware Chat | 3 | 7 desember 2007 10:13 |
| Oppgradere min CPU | gazzzwp | General Hardware Chat | 3 | 14 oktober 2007 03:20 |
| Oppgradere min ram | Ashley Williams | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 8nde sep 2007 04:32 |
| Oppgradering Hjelp | Fisk og Chips | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 6te sep 2007 05:24 |
| Thread Tools | |
| |